رئیس اتحادیه اغذیه فروشان در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

قرار نیست افزایش قیمت داشته باشیم / برخورد می کنیم

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان موکدا می گوید که قرار نیست هیچ افزایشی در قیمت انواع مواد غذایی رخ دهد و هر اتفاقی غیر از این رخ دهد به سرعت با آن برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۳۶
قرار نیست افزایش قیمت داشته باشیم / برخورد می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین ، اسداله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان داشت: در رابطه با مواد غذایی کوچک ترین افزایش قیمتی نخواهیم داشت. همین الان هم با قیمت های کنونی بازار کساد است. با وجود این کساد بودن هم اکنون آرامش و ثبات قابل توجهی در بازار مواد غذایی وجود دارد و تغییر نرخی در قیمت مواد غذایی نخواهیم داشت.

احمدی شهریور گفت: افزایش بنزین قرار نیست هیچ تغییری در قیمت های محصولات و مواد عرضه شده در واحدهای صنفی مربوط به ما به وجود بیاورد.

وی در رابطه با واکنش این اتحادیه به گران فروشی و افزایش قیمت غیرقانونی مواد غذایی از سوی صنف های مربوطه عنوان کرد: تمامی واحدهای صنفی عرضه و فروش مواد غذایی همه موظف و مکلف هستند تا نرخ مصوبه خود را بر روی انواع محصولات الصاق کنند تا به سادگی به رویت مشتریان و مصرف کنندگان برسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت مواد غذایی را به شدت تکذیب می کنیم. هیچ افزایش قیمتی در حوزه ما رخ نداده است.

شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان یادآور شد: روال در بازار اغذیه فروشی به این گونه است که تا سال آینده شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم بود و این قطعی است.

وی گفت: بازار مواد غذایی دیگر کشش هیچگونه افزایش قیمتی را ندارد و به همین دلیل فعلا یک ثبات قابل توجهی به وجود آمده است که حتی گرانی بنزین هم قرار نیست آن را بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها