مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: تعداد کارت‌های سوخت در باجه‌های معطله در کل کشور به ۷۲۶ هزار عدد رسیده است.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۷۳
۷۲۶ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حسین نعمتی با اشاره به سهمیه بندی بنزین و ضرورت استفاده از کارت سوخت در کشور اظهار کرد: از ابتدای این طرح ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت دریافتی داشتیم که حدود ۸ میلیون و ۴۸۵ هزار معادل ۹۲ درصد آن توزیع شده است. در سال ۹۸ نیز ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار کارت سوخت دریافت شد و تاکنون ۳ میلیون و ۱۵۳ هزار معادل ۸۳ درصد آن توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با تصمیم دولت مبنی بر سهمیه بندی بنزین، با هماهنگی‌های صورت گرفته باجه‌های پستی در دو شیفت از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی افزود: به منظور تسهیل در ارسال کارت سوخت روز گذشته همه باجه‌های پستی اقدام به ارسال کارت‌های سوخت در باجه های معطلی کردند.

نعمتی بیان کرد:تعداد کارت‌های سوخت در باجه‌های معطله به ۷۲۶ هزار کارت در کل کشور رسیده است که از این مقدار ۳۳۴ هزار کارت مربوط به استان تهران و مابقی برای سایر شهر‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با توجه به نیاز مردم به کارت سوخت، بر حسب وظیفه ذاتی تا ۳ بار به آدرس متقاضی مراجعه می‌شود و در تلاش هستیم که کارت‌های سوخت باقی مانده را به نحوی شایسته تحویل متقاضیان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها