رییس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری متهمی خبر داد که قصد داشت با پرداخت ۱۶ میلیون تومان تراول جعلی رضایت همسرش را در دادگاه خانواده بگیرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۵۲
پرداخت مهریه با تراول‌ تقلبی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ محمد باقر قدم زاده در تشریح این خبر عنوان کرد: ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته ماموران گشت کلانتری در جریان خبری مبنی بر حمل پول تقلبی توسط مرد جوان در جلوی دادگاه خانواده یک تهران در میدان عدالت ولنجک قرار گرفتند.

وی افزود: با حضور در محل خانمی ۲۷ ساله مراجعه و بیان داشت شوهر ۳۳ ساله اش که در حال طی کردن مراحل طلاق با او هستم امروز برای پرداخت معوقه مهریه‌ ام به این داگاه مراجعه کرده و ساکی به همراه دارد که تراول‌های زیادی در آن موجود است و هیچوقت آنقدر پول همراه نداشته است که گمان می‌برم جعلی است.

رییس کلانتری ادامه داد: دقایقی بعد که همسر خانم به جلوی درب دادگاه آمد، ماموران ساک وی را بررسی که تعداد ۳۲۰ عدد تراول ۵۰ هزار تومانی در آن بوده که پس از انتقال متهم و وجوه مشخص گردید همگی جعلی هستند.

این مقام انتظامی اظهار کرد، متهم درتحقیقات اولیه بیان داشت تراول‌ها را یکی از دوستانش به او داده که شناسایی و دستگیری وی در دستور کار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها