شرکت اشکودا از شاسی بلند جدید خود با طراحی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه برای ترددهای روزانه رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۸۵۱
رقیبی جدی برای BMW X3 +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه خودروهای شاسی بلند شهری-Crossovers و شاسی بلند-SUV از محبوب‌ترین انواع خودرو در جهان هستند و خودرو سازان بزرگ و مطرحی در جهان در حال تلاش برای تولید خودرویی زیبا و با قدرت در این کلاس از اتومبیل‌ها هستند.

رقابت در بازار این نوع از خودروها تا حدی شدید است که هر از تولید کنندگان می‌کوشند حتی با ایجاد یک تغییر کوچک توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.

خودروهای SUV مدرن در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر این نوع از خودروها بسیار تکامل پیدا کرده است و تولید کنندگان این خودروها توانسته‌‎اند پیشرفت محسوسی را به وجود بیاورند.

این پیشرفت‌ها باعث تغییراتی بسیار در ظاهر و موتور SUVها شده است البته هنوز نمی‌توان گفت برنامه‌ریزی برای ایجاد خودروهای SUV متنوع‌تر و قدرتمند‌تر به پایان رسیده است و این راه هم‌‌چنان ادامه دارد.

حال شرکت اشکودا-Skoda که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فولکس واگن محسوب می‌شود به تازگی شاسی بلند خود با نام 2020 Skoda Kodiaq RS را معرفی کرده است.

این خودرو با موتور توربو دیزلی ۲.۰ لیتری و جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک توان تولید قدرتی برابر ۲۳۷ اسب بخار و گشتاوری برابر ۵۰۰ نیوتن‌متر را دارد.

قدرت و شتاب این خودرو تا حدی است که تنها در ۶.۷ ثانیه از شروع حرکت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مهندسان شرکت اشکودا استفاده از فناوری‌هایی خاص، دور زدن و گردش به طرفین در این خودرو بسیار یاده‌تر و ایمن‌تر نکرده‌اند. صدای موتور نیز به طرز کحسوسی کاهش یافته است تا راننده و سرنشینان تنها از صدای موسیقی در داخل کابین لذت ببرند.

قیمت خودرو 2020 Skoda Kodiaq RS در حدود ۴۲۸۹۵ دلار است و کارشناسان خودرو آن را رقیبی جدی برای خودرو BMW X3 می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها