هوا در اهواز به جوش آمد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روز گذشته گرمای هوا در اهواز با ۴۶ درجه سانتیگراد رسید.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۴۳
هوا در اهواز به جوش آمد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به فرارسیدن زودهنگام گرما در روزهای بهاری استان، دمای هوا در اهواز طی روز گذشته، ۴ خرداد به ۴۶ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزایش دما تا چنین درجه‌ای را نسبت به مدت مشابه بلندمدت ۳۰ ساله را بی سابقه عنوان کرد.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها