رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل دختر 19 ساله توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۸۴
قتل خواهر توسط برادر

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی جهت صدور جواز دفن برای دختر 19 ساله خود، با توجه به شواهد پرونده و تناقضات موجود در اظهارات نامبرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنائی قرار گرفت.

وی افزود: به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، کلیه اعضای خانواده مقتول به پلیس آگاهی احضار و به صورت مجزا مورد بازجویی و مصاحبه تخصصی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ابراز داشت : کلیه افراد یاد شده در تحقیقات مقدماتی و در اظهاراتی کاملاً مشابه موضوع را اتفاقی و بر اساس حادثه عنوان کردند.

کرمی خاطر نشان کرد: در ادامه بازجویی‌ها، یکی از خواهران متوفی ضمن بیان حقیقت، ماجرا را این‌گونه بیان کرد که مرحومه به علت درگیری فیزیکی با برادرش و با اصابت ضربه چوب از ناحیه سر مضروب شده است.

وی ادامه داد: اظهارات خواهر متوفی از یک‌سو و وصول نظریه پزشکی قانونی در خصوص صدمات و جراحات وارده به قسمت‌های مختلف بدن وی از سوی دیگر، ظن کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پیرامون وقوع جنایت را به یقین بدل کرد و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

کرمی افزود: متهم یاد شده در تحقیقات ابتدایی منکر بزه انتسابی بود ولی در مواجه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه کلیه اعترافات متهم در خصوص ضربات وارده به مقتوله با نظریه پزشکی قانونی منطبق بود، خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها