فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از ۱۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۴۵۴
کشف بیش از ۱۴ تن مواد افیونی در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس ، سردار علی اکبر جاویدان، مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های مهم ناجا برشمرد و اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش های بی وقفه پلیس در سطح استان، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۴ تن و ۷۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان این که این میزان از کشفیات موادمخدر در سالیان گذشته بی نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۹ تن و ۸۹۵ کیلوگرم تریاک و بیش از دو تن و ۴۳۸ کیلوگرم حشیش طی این مدت کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

جاویدان با اشاره به کشف یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم مرفین در این بازه زمانی، افزود: در این راستا ۱۰۲ قاچاقچی و بیش از چهار هزار و ۴۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی استان و در جهت زیباسازی سطح شهر ها، بیش از پنج هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و پرخطر از سطح معابر و پارک ها جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

جاویدان با اشاره به انهدام ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گفت: پلیس گلستان در جهت حراست از امنیت و آرامش مردم با توان تلاش کرده و با اقتدار و برابر قانون با هنجارشکنان و سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها