استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ولانت بی‌شک یکی از خاص‌ترین و زیباترین خودروهای روباز دنیاست. این خودرو از هر زاویه‌ای زیبا بوده و زیر کاپوت آن‌هم شاهکاری از دنیای خودرو یعنی پیشرانه‌ 12 سیلندر 5.9 لیتری با قدرت 592 اسب بخاری قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۳۳
جلو پنجره 39 هزار دلاری استون مارتین (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، چنین پیشرانه‌ عظیمی نیازمند حجم زیادی از هوای تازه و خنک بوده و البته در این خودروی بسیار خاص شما نمی‌توانید یک جلوپنجره‌ پلاستیکی ساده را بکار ببرید. نه! شما نیازمند چیزی خاص برای جلوپنجره هستید؛ و استون مارتین باافتخار جلوپنجره‌ای را ارائه می‌کند که قیمت آن تقریباً برابر با قیمت گلف R پایه می‌باشد!

این جلوپنجره‌ی یک‌تکه از نوع آلومینیومی بوده و آپشنی گران‌بها در مقایسه با جلوپنجره‌ مشکی استاندارد ونکوئیش زاگاتو می‌باشد.

ساخت این قطعه به همراه عناصر دکوراتیو اطراف چراغ‌های عقب حداقل 3 هزار ساعت زمان را طلب می‌کند.

بد نیست بدانید کل فرایند ساخت استون مارتین One-77 حدود 3 هزار ساعت زمان برده است. درباره‌ هنر و چیره‌دستی صنعتگران صحبت می‌کنیم!

در واقع استون مارتین برای هر ساعت کار روی این جلوپنجره 10 پوند طلب می‌کند که کاملاً منصفانه است البته زمانی که یک حساب‌وکتاب ساده ریاضی انجام دهید خواهید دانست جلوپنجره و دو تکه‌ کوچک نمای عقب 30 هزار پوند یا حدود 33.9 هزار دلار قیمت خواهند داشت.

به یاد داشته باشید که ما درباره‌ سه قطعه‌ بدنه که حتی عملکرد آئرودینامیکی چشمگیری هم ندارند صحبت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها