مرکز مدیریت راه های کشور:

22 مسیر برون شهری مسدود است

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: 22 مسیر برون شهری به علت نبود ایمنی، بارش برف و کاهش دید و جاری شدن سیلاب، تا اطلاع بعدی مسدود است.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۸۸
22 مسیر برون شهری مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین، براساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، مسیر رامیان - اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، مسیر فرعی شمشک - دیزین در استان های البرز و تهران و مسیر پونل - خلخال در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

مسیرهای سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، گنجنامه - تویسرکان در استان همدان و سروآباد - پاوه در استان کردستان، رویان - بلده (حدفاصل وازک تا بلده) در استان مازندران، رامهرمز - بهبهان (مسیر برگشت) در استان خوزستان و اندیکا - شهرکرد در استان خوزستان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

مسیرهای پدافند هوایی - امیدیه در استان خوزستان، شیف – گناوه در استان بوشهر و رودبار- ایرانشهر در جنوب استان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین مسیرهای فنوج - تنگه سرخه، فنوج - رمشک، فنوج - اسپکه، دلگان - ایرانشهر و بزمان- دلگان، دلگان - هودیان و دلگان - ذهکلوت در جنوب استان سیستان و بلوچستان و مسیرهای رودبار- قلعه گنج، فاریاب - کهنوج در جنوب استان کرمان و مسیر ارمک - بستک در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار، اکنون به جز مسیرهای مسدود و ممنوع اعلام شده،‌ دیگر مسیرهای کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، مجموع تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2203 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز گذشته 17.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 14.5 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعت های 3 تا 4 بوده است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها