معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس خبر داد:

دستگیری اعضای شبکه اختلاس و فساد در جهرم

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: دستگاه قضایی با همکاری اداره کل اطلاعات استان، 46 اخلالگر اقتصادی در حوزه های ارزی، فساد مالی و احتکار در این استان را شناسایی کرد و به اتهامات این افراد در دادگاه رسیدگی شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۵۱
محاکمه 46 اخلالگر اقتصادی در فارس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، علی القاصی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور وزیر اطلاعات در شیراز برگزار شد، افزود: این افراد به مجازات های مختلف محکوم شدند.

القاصی مهر گفت: رویکرد دستگاه قضایی در این زمینه رویکرد بدون اغماض با کسانی است که در نظام اقتصادی خلل ایجاد می کنند.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: مسئولان و متولیان امر باید برای مقابله با چنین اخلال ها و تخلف هایی پای کار باشند و به شکل میدانی ورود کنند.

او ادامه داد: اگر افرادی گران فروشی را به شکل کلان و عمده انجام دهند و مایحتاج عمومی را احتکار کنند به تخلف آنها در دادگاه ویژه رسیدگی و برای آنها احکام قطعی صادر خواهد شد.

القاصی مهر، برخورد با فساد و مقابله با آنرا را نیازمند عزم عمومی و همگانی دانست و گفت: اراده برای مقابله با چنین تخلف هایی در همکاران ما در دستگاه قضایی وجود دارد و برنامه ریزی هایی هم برای این منظور شده است و ضرورت دارد که دستگاه های متولی نیز ورود کنند و ما هم به عنوان پشتیبان زمینه کامل ورود دستگاه به این مسائل را فراهم خواهیم کرد.

این مقام قضایی افزود: بخشی از مشکلات به مسائل مدیریتی باز می گردد و این اراده و عزم باید در دستگاه های اجرایی ایجاد شود.

وی گفت: امروز آنچه که می تواند ما را از این وضعیت و شرایط نجات دهد روحیه انقلابی و ورود جدی به این مسائل است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حمایت دستگاه قضایی استان از سرمایه گذاری های سالم قاطع خواهد بود و امنیت چنین سرمایه گذاری هایی را تامین خواهد کرد.

وی همچنین مدیریت منابع آب با توجه به خشکسالی استان فارس را خواستار شد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع ضرورت دارد که با کسانی که اقدام به حفر چاه های غیر مجاز می کنند برخورد جدی شود.

القاصی مهر ادامه داد: در همین رابطه تاکنون مجوزهایی برای پرکردن چاه های غیر مجاز صادر شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها