حوادث قزوین؛ سوانح رانندگی

دو کشته و مصدوم در سوانح رانندگی قزوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: پسر 18 ساله‌ای در شیراز پس از مصرف ماده مخدر (شیشه)، مادر و مادر بزرگ خود را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۳۶
پسر شیشه‌ای در شیراز مادر و مادربزرگش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایسنا، سرهنگ کاووس محمدی گفت: خبر وقوع قتل در شیراز ساعت 19 و 59 دقیقه شامگاه سه شنبه به پلس اطلاع داده شد و بلافاصله مامورانی از کلانتری 12 فخرآباد شیراز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قاتل در حالیکه قصد فرار داشت توسط ماموران دستگیر شد، گفت: پس از بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود، قاتل 18 ساله به هویت "ح-ف" به قتل مادر و مادر بزرگ خود اقرار کرد و بعد از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، اختلاف خانوادگی و مشاجره و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه را انگیزه اصلی این قتل عنوان و اضافه کرد: قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو، مرتکب قتل شده است.

محمدی از خانواده ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به اهل فن و مشاوران و مددکاران اجتماعی و به صورت قانونی حل و فصل کنند .

معاون اجتماعی انتظامی فارس همچنین از ارائه 8 هزار و 421 مورد مشاوره به شهروندان استان در 6 ماهه اول امسال توسط کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های فارس خبر داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر در شکل‌گیری رفتار فرد، خانواده است، محیط خانه را مهمترین آموزشگاه برای هر فرد دانست و گفت: 78.3 درصد از کل پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری‌های فارس منجر به صلح و سازش شده است.

او همچنین از برگزاری 329 جلسه آموزش و مشاوره پیرامون آموزش مهارت‌های زندگی به دختران و پسران و خانواده‌ها در 6 ماه اول امسال خبر داد و تاکید کرد که یکی از راه‌های کنترل و کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای به هنگام است که می‌تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز موثر واقع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها