احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش با تاکید بر این مساله که شبکه ورزش توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان در مسابقات پارالمپیک آسیایی (جاکارتا) داشته، عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا مسابقات بانوان در رشته‌های بسکتبال، گلبال، والیبال و... را به‌صورت زنده پخش کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۲

احسان شیعه، مدیر شبکه ورزش درباره پوشش مسابقات بانوان در مسابقات پارا آسیایی به جام‌جم گفت: در این دوره از بازی‌ها توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته ایم. به همین دلیل تلاش کردیم تا مسابقات را به صورت زنده پوشش دهیم که با اقبال مردم هم روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: البته این اتفاق بی‌سابقه بوده و برای اولین بار رخ داده است. ما مسابقات بسکتبال، والیبال و گلبال را به‌صورت زنده پخش کردیم. تا به امروز درباره مسابقات بانوان جفا شده و خیلی از مسابقات آنها پوشش رسانه‌ای داده نشده است.

این مدیر شبکه ورزش عنوان کرد: البته ما فقط برای این مسابقات روی ورزش بانوان تمرکز نکرده‌ایم و در برنامه تخصصی 2020 هم هر هفته به فوتسال بانوان می‌پردازیم. همچنین به دیگر رشته‌های ورزشی بانوان هم توجه داریم. به عنوان مثال با شروع لیگ والیبال این مسابقات هم پوشش داده می‌شود.

شیعه درباره این‌که چرا برنامه اختصاصی ویژه بانوان ندارید؟ توضیح داد: اتفاقاً برنامه‌ای با نام ایراندخت داشتیم، اما به‌دلیل مسائل مالی متوقف شده است. در تلاش هستیم این برنامه بعد از بر طرف شدن مسائل مالی دوباره تهیه و روانه آنتن شود.

وی درباره ضعف گزارش گزارشگران خانم که اخیراً در مسابقات رواج پیدا کرده؟ توضیح داد: متاسفانه در این حوزه با فقر روبه‌رو هستیم و کمتر گزارشگر خانم متخصص داریم. البته ما در حوزه تنیس روی میز و فوتسال گزارشگر جذب کرده ایم، اما اشکال کار این است که باید تلاش کنیم تا گزارشگران خانم را تربیت کنیم و استعدادیابی صورت بگیرد.

مدیر شبکه ورزش درباره این‌که آیا استعدادیابی انجام می‌دهید یا نه؟ توضیح داد: در رشته تکواندو به شکل موردی گزارشگر خانم داریم و تلاش می‌کنیم در رشته‌های دیگر استعدادیابی کنیم. گرچه محدودیت‌هایی برای پوشش رسانه‌ای مسابقات ورزشی بانوان داریم، اما بیشتر خطوط قرمز واقعی نیستند، به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا حمایت بیشتری از مسابقات ورزشی بانوان در شبکه ورزش داشته باشیم.

فاطمه عودباشی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها