در پی ضرب و شتم مدیر مدرسه‌ای در یکی از روستاهای توابع استان لرستان، آموزش‌وپرورش این استان از پیگیری احقاق کامل حقوق فرهنگی مضروب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۳۶
ضرب و شتم مدیر یک مدرسه‌ در لرستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم در روزهای اخیر مدیر مدرسه‌‌ای از توابع استان لرستان از سوی والدین یکی از دانش‌آموزانش مورد ضرب وشتم قرار گرفت؛ ماجرا آنگونه که مدیر دبیرستان دوره اول بعثت روستای کهریز رومشگان می‌گوید:‌ هفت نفر از دانش‌آموزان اقدام به شکستن شیشه‌های مدرسه کردند که از آنها خواستم هر کدام به عنوان جریمه عین شیشه‌های شکسته را تحویل مدرسه دهند اما والدین یکی از دانش‌آموزان حین برگزاری امتحانات دانش‌آموزان با مشت و لگد به من حمله‌ کرد.

در همین رابطه رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان اعلام کرد:‌ حفظ شان و کرامت فرهنگیان اولین اصل و وظیفه سازمانی، انسانی و قانونی ماست و به محض اطلاع از این خبر تاسف بار، طی تماس با مدیر مضروب مدرسه، موضوع را از طریق مراجع قانونی و مسئولان شهرستانی پیگیری کردیم.

او افزود: پس از تکمیل گزارش حادثه و جمع آوری اسناد و مدارک، موضوع از طریق مراجع قضایی و حقوقی تا احقاق کامل حقوق فرهنگی مضروب و آسیب دیده و اعاده حیثیت ایشان و جامعه فرهنگی را دنبال خواهیم کرد و مجازات فرد خاطی را به طور قاطع پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است، پرونده فرد خاطی در مراجع انتظامی و قضایی مفتوح بوده و در حال رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها