سئوال جام جم انلاین به مناسبت هفته معلم

روز اول مدرسه خود را بیاد دارید؟

چه شور و حالی دارد روز اول مدرسه یک کلاس اولی ؛ روزی خاطر انگیز که با بیاد آوردنش لبخند بر لب ، ناخواسته پرت می شوید به دنیای خاطرات مدرسه ،درس ،کتاب و معلم .
کد خبر: ۱۱۳۹۶۲۹
روز اول مدرسه خود را بیاد دارید؟

برعکس همه آنهایی که از روز نخست مدرسه تنها از گریه‌های خود می‌گویند، بسیاری هم از روزهای خوش آغاز مدرسه و خاطرات معلم های کلاس اولشان می گویند،معلم کلاس اولشان را از یاد نبرده اند و همچنان در روز معلم به سراغشان می روند و حال واحوالشان را می پرسند.

قاسم احمدی لاشکی نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات که هم اکنون نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی است در مورد اینکه آیا معلم کلاس اول خودش را بیاد می آورد می گوید: بله معلم من آقای رمضانی شلمانی بود که هم اکنون در شلمان از توابع گیلان زندگی می کند و همیشه دست بوس ایشان می روم.

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده سبزوار نیز با تعریف خاطرات روز اول مدرسه اش می گوید: اولین روز ، با پدرم در روستای ابوچناری از توابع شهرستان جغتای به مدرسه رفتیم ، معلم من آقای توازیانی و بچه اصفهان بود که شخصیت خیلی خوبی داشت ‌و همین امرباعث شد که هنوز هم روز اول مدرسه را بخاطر بیاورم.

یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان وعضو کمیسیون عمران مجلس نیز تاکید دارد که در روستا درس خوانده و معلمی با نام آقای جعفرخانی داشته و می گوید: در روستای گوج تپه از توابع ارومیه درس خوانده و روزهای بسیار سختی را در دوران تحصیل داشته است.

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز استان خوزستان هم روز اول مدرسه را برای همه خاطره انگیزمی داند و می گوید:مدرسه ما در دهستان مربچه از توابع شهرستان رامهرمز، و معلم کلاس اول من آقای علوی بود که متاسفانه از ایشان خبری ندارم.

احمد صفری نماینده کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس البته روز اول مدرسه را به یاد ندارد ولی معلمان خود از سال اول مدرسه را می شناسد و می گوید که ارتباط تلفنی با تمام آموزگارانش دارد و در روستای بندرآباد بخش ماهی دشت کرمانشاه درس خوانده است.

منصور مرادی نماینده مریوان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز می گوید روز اول مدرسه خود را در دبستان بیت المقدس روستای ککلی آباد از شهرستان سروآباد مریوان شروع کرده و قبل از اینکه نماینده بشود همیشه آرزو داشته به این سمت برسد تا از معلم اول ابتدایی خودم تشکر کند که خوشبختانه توانسته سال گذشته در روز بزرگداشت مقام معلم چنین آرزویی را عملیاتی کند و به این خواسته خود برسد.

سید حمایت میرزاده نماینده گرمی وسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم با اشاره به اینکه نام معلم کلاس اولش آقای خدری بوده ودر کوره دهی بانام والستانک در کنار رود ارس از توابع آذربایجان درس خوانده ،می گوید ، ما در شرایطی درس خواندیم که شش پایه در یک کلاس درس با یک معلم برگزار می شد و همیشه آرزو داشتم تا یک روز معلم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها