پسر چهار ساله با افتادن در دیگ قرمه سبزی در رستوران خانوادگی در شرق تهران دچار سوختگی شد و جان باخت.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۸۸
مرگ پسر خردسال در دیگ قرمه سبزی

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از مرگ مشکوک پسر چهار ساله‌اش به نام آرین خبر داد و از همسرش در رابطه با مرگ پسرشان شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم از زمانی که آرین یکساله بود جدا زندگی می‌کردیم. در این سه سال گاهی او نزد من و گاهی نزد مادرش بود.یک هفته قبل نیز پسرم را نزد خودم بردم و در این مدت با من بود. بعد از یک هفته به خواسته مادرش او را نزد وی بردم. ساعت 8 شب بود که همراه آرین به مقابل رستوران خانواده همسرم در یکی از محله‌های شرق تهران رفتیم.

وی افزود: پسرم را مقابل در رستوران به مادرش تحویل دادم و از او خواستم مراقبش باشد. آنها وارد رستوران شدند و من هم به خانه‌ام بازگشتم. دو ساعت از رفتن پسرم نزد مادرش و خانواده او گذشته بود که در تماس آنها متوجه شدم پسرم دچار سوختگی شده و در بیمارستان مطهری بستری شده است.

مرد شاکی ادامه داد: پسرم یک روز در آن بیمارستان بستری بود تا این که در جدال با مرگ تسلیم شد. از همسرم و خانواده‌اش علت این اتفاق را جویا شدم که فقط گفتند بچه‌ام داخل دیگ خورش افتاده و سوخته است. همسرم بی‌احتیاطی کرده و مراقب پسرمان نبوده که همین باعث مرگ تلخ او شده است و اکنون از همسرم شکایت دارم.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس محسن مدیرروستا تحقیقات آغاز شد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از مادر آرین پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: زمان حادثه برای خرید بیرون از رستوران رفته بودم و پسرم نزد دایی و مادربزرگش در رستوران بود. آنها متوجه نشدند چطور پسرم به دیگ خورش قرمه سبزی نز‌دیک شده و به داخل آن افتاده است. زمانی که آنها صدای گریه شنیده‌اند سمت آشپزخانه رفته و دیده‌اند که پسرم داخل دیگ افتاده است. او را سریع به بیمارستان منتقل کردند که بعد از یک روز جان باخت. من و خانواده‌ام نقشی در مرگ پسرم نداشتیم.

تحقیقات پلیسی درباره مشخص شدن ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها