سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار در یک واحد مسکونی که تبدیل به کارگاه تولید پوشاک شده بود در خیابان ولیعصر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۳۳
دیگ بخار، کارگاه تولید پوشاک را به آتش کشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، جلال ملکی در توضیح جزئیات حادثه گفت: ساعت 13:14 امروز انفجار در ساختمانی در خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان جمهوری اعلام شد و پس از آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: این انفجار در واحد 70 متری طبق اول یک ساختمان چهار طبقه رخ داد که به کارگاه تولید پوشاک تبدیل شده بود و بر اثر آن شیشه‌ها و در و پنجره واحد شکسته شد و همچنین بخشی از دیوارهای واحد نیز آسیب دید.

ملکی ادامه داد: سه خانم جوان در این کارگاه مشغول کار بودند که بر اثر انفجار از ناحیه سر و صورت به شدت دچار آسیب شدند و آتش نشانان آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی اضافه کرد: گروهی از عوامل آتش نشانی به طبقات دیگر مراجعه کردند و نزدیک 20 نفر که در این طبقات حضور داشتند را بدون آسیب از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تصریح کرد: بررسی کارشناسان نشان داد که حادثه به دلیل انفجار دیگ بخار رخ داده است و محل حادثه برای بررسی بیشتر محل تحویل عوامل انتظامی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها