سارقان دو منزل در شهرک ولیعصر را سرقت کردند و تمامی وسایل ارزشمند این دو خانه را با خیال راحت به سرقت بردند.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۰۲
سرقت از منزل با روشی جالب

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بعد از ظهر روز گذشته بود که ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان یک فقره سرقت از منزلی در طبقه اول در آدرس خیابان حیدری شمالی کوچه همدانی با روش بالکن روی قرار گرفتند.

براساس دیده های افرادی که پلیس را در جریان سرقت قرار داده بودند سارقان با بریدن نرده گل فلزی بالکن و از طریق عبور از لای نرده های بالکن که بعد از بریدن نرده گل فلزی قابل عبور شده بود وارد منزل اول می شوند.

سارقان با توجه به خالی بودن منزل اول و اطمینان از اینکه منزل کناری نیز خالی بوده است پس از خالی کردن منزل اول و برداشتن وسایل گرانبها، به سراغ دیوار مشترک با واحد کناری رفته و با سوراخ کردن دیوار به منزل دوم نیز به راحتی دست پیدا می کنند که پلیس با حضور در صحنه و تجسس خانه اولی متوجه سوراخ بودن دیوار برای ورود سارقان به منزل بغلی می شود.

براساس گفته های شهود عینی ساکنان هر دو منزل در ایام عید خانه شان را خالی کرده و برای استراحت به شهرستان رفته بودند که در ایام عید مورد سرقت قرار گرفته بودند.

همچنین گفتنی است با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه قرار شد صاحبخانه ها برای طرح شکایت به دادسرا بروند و تشکیل پرونده بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها