مشکلات تأخیر در تسویه کارتخوان‌ها، سوخت‌رسانی را مختل کرد

بنزین به‌ شرط اسکناس

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌و گو با جام‌جم آنلاین:

تاخیر 24 ساعته در واریز منتفی شد

به گفته رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، بحث تاخیر در واریز وجوه با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی فعلا منتفی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۷۶
تاخیر 24 ساعته در واریز منتفی شد

محمدرضا پورابراهیمی، در گفت و گو با جام‌جم آنلاین درباره تصمیم نهایی برای افزایش زمان واریز وجوه پس از تراکنش دستگاه های پوز فروشگاهی گفت: با هدف رفع مشکلات مردم در خصوص تاخیر در واریز وجوه از جانب خریداران به حساب فروشندگان بوسیله دستگاه پوز و نیز پیگیری های انجام شده، بانک مرکزی اعلام کرد بحث تاخیر واریز وجه در دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی فعلا منتفی شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: بانک مرکزی موضوع را موقت منتفی کرده است اما نظر ما بر این است تا زمانی که بانک مرکزی برنامه‌هایی برای جداسازی فعالیت‌های عادی مردم از مابقی ارائه دهد کاملا منتفی شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: بخشی از کار نیازمند مدیریت جدید است و انتظار می‌رود بانک مرکزی به شکل کاملا تخصصی این موضوع را عملیاتی کند تا صدمه‌ای به مردم، اصناف، بازاری‌ها و نیز کسبه وارد نشود.
وی یادآور شد: کمیسیون اقتصادی اعتقاد دارد باید بانک مرکزی برای رفع دغدغه‌های خود یک برنامه جامع و مشخص برای مقابله با اخلال در نظام پولی و ارزی و نیز پولشویی از طریق دستگاه های پوز ارائه کند.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها