همزمان با ماه‌های پایانی سال و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی شبکه‌های سیما از مجموعه‌های نمایشی خود رونمایی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۶
میزبانی تلویزیون از سریال‌های جدید

به گزارش روابط عمومی سیما، شبکههای سیما در ایاما... دهه فجر، پنج سریال تامینی و یک سریال جدید را روی آنتن میبرند. این سریالها شامل «ستارخان» از شبکه یک، «آواز در باران» شبکه چهار، «انقلاب زیبا» شبکه افق و مجموعههای «نفس» و «کوچک جنگلی» شبکه تماشاست. همچنین شبکههای دو و سه سیما در آخرین ماههای سال دو سریال جدید برای بینندگان خود تدارک دیدهاند.

«ستارخان» سرداری از جنس یک ملت

سریال ده قسمتی «ستارخان»، برشی از مجموعه 27 قسمتی «ایراندخت» است. سریال ایراندخت روایتی تاریخی از دلاوریها و پایمردیهای ستارخان، دوستان و هم پیمانان اوست و به زندگی این بزرگ مرد تاریخ ایران میپردازد.

مجموعه ستارخان در ده قسمت 50 دقیقهای آماده شده است و از 12 بهمن همزمان با آغاز جشنهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش میشود. ستارخان روایتی از سالهای پایانی زندگی این سردار بزرگ است که محمدرضا ورزی کارگردان و مصطفی شریفی تهیهکننده آن هستند.

سعید نیکپور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آبپرور، شایسته ایرانی و سام قریبیان، پندار اکبری، آرزو نبوت، علی زارع، باران زمانی، داریوش کاردان، ژرژ پطروسی، بهزاد خداویسی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیقشریف، شهراد بانکی، حمیرا عظیمی و عزتا... مهرآوران در این سریال ایفای نقش میکنند. موسیقی این اثر را بابک زرین ساخته و رویا میرفخرایی ترانه آن را سروده و سالار عقیلی با صدای گرم خود به آن جان میبخشد.

شبکه یک سیما پخش سریال «محکومین» را تا 11 بهمن ادامه خواهد داد و با پایان آن پخش سریال تاریخی «ستارخان» آغاز میشود.

با پایان دو مجموعه «سایهبان» و «لیسانسهها» بینندگان شبکههای دو و سه میتوانند منتظر سریالهای جدید باشند، چرا که دو مجموعه «هست و نیست» و «آنام» در جدول پخش این شبکهها قرار میگیرد.

«هست و نیست» وسوسههایی از جنس آدمها

«هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است که در 30 قسمت برای پخش از شبکه دوی سیما تولید شده است. این مجموعه داستان دو دوست به نامهای احمد و ناصر است که دوستی آنها به سالهای کودکی در محله سرچشمه تهران بازمیگردد و آنها بعدا به واسطه ازدواج با دو خواهر با هم فامیل شدهاند. اما کمکم راهشان از هم جدا شده...

سریال هست و نیست محصول گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیماست و از بازیگران این مجموعه میتوان به فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوهنژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، سیاوش خیرابی و معرفی چند چهره جوان و جدید اشاره کرد.

این سریال از شنبه 14 بهمن در جدول پخش شبکه دو قرار میگیرد و مخاطبان این شبکه تا آن زمان بیننده یک سریال تامینی خواهند بود.

«آنام» قصه عاشقان بیادعا

سریالی اجتماعی ـ خانوادگی «آنام» به کارگردانی جواد افشار نیز از شنبه آینده از ساعت 20 و 45 دقیقه روانه آنتن شبکه سه سیما میشود. این مجموعه تلویزیونی به تهیهکنندگی اسماعیل عفیفه در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال اجتماعی در 40 قسمت 40 دقیقهای به قلم امیر عباس پیام نگارش شده و از زندگی مادری به نام آنام میگوید که در کشاکش مسائل زندگی، خانواده و شهرش قرار گرفته است.

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلیخانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و بازیگران آذری؛ شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، وحید فرشی، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شادخواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضازاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پورصدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولیخانی، نادیا پشمچی، امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها