تیم های پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 فردا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۶۲
پرسپولیس - الهلال / معجزه به وقت مسقط

به گزارش جام جم آنلاین ، بازی رفت دو تیم در شهر ابوظبی برگزار شد و با برتری پر گل و چهار بر صفر الهلال همراه بود. آن دیدار تحت تاثیر جریمه سنگین و 3 میلیارد و 700 میلیون تومانی فیفا برای پرسپولیس، محرومیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات و محرومیت چهار ماهه طارمی از حضور در میادین قرار گرفت، اتفاقاتی که همه به فسخ قرارداد غیرقانونی طارمی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه برمی گشت.

در بازی رفت محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی به دلیل محرومیت و سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت غایب بودند. در دیدار برگشت که فردا برگزار می شود مهدی طارمی همچنان محروم است و فرشاد احمدزاده که روز گذشته عضلات شکمی اش را مورد عمل جراحی قرار داد در این سفر پرسپولیسی ها را همراهی نکرد. حسین ماهینی نیز به دلیل مصدومیت غایب است.

به این ترتیب پرسپولیس مقابل الهلال سه غایب دارد این در حالی است که تیم عربستانی نیز همین وضعیت را دارد به این ترتیب که مقابل پرسپولیس سه مصدوم خود را به همراه ندارد.

الهلال که در دیدار رفت چهار گل زده با خیال راحت به فینال فکر می کند. در روزهای اخیر عمر خربین مهاجم سوریه ای الهلال که در دیدار رفت سه گل زد و یک پاس گل داد تا توانسته برای پرسپولیس رجز خوانی کرده و وعده داده که باز هم به پرسپولیس گل می زند. رجزخوانی های این بازیکن سوریه ای آنچنان پیش رفت که به خود اجازه توهین کردن به علی دایی اسطوره فوتبال ایران را هم داد که با واکنش های مختلفی روبرو شد.

اما در حالی که همه نگاه ها به خربین است همه از ادواردو غافل شده اند، بازیکنی که برترین مهره الهلال در ماه های اخیر محسوب می شود. در واقع مهم ترین و خطرناک ترین بازیکن الهلال اوست نه عمر خربین.

پرسپولیس بعداز اتمام اردوی تیم ملی و در حالی که تنها یک روز بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار داشت به مصاف استقلال خوزستان رفت و به پیروزی سه بر یک رسید اما در طرف مقابل دیدار حریف پرسپولیس در لیگ عربستان لغو شد تا الهلال با بیش از 10 روز استراحت به مصاف پرسپولیس برود.

به هر حال پرسپولیس برای صعود نیاز به یک معجزه دارد، معجزه ای که در گذشته اتفاق افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها