علی انصاریان: پرسپولیس شانسی ندارد اما می تواند الهلال را ببرد / برانکو بدشانسی آورد

پرسپولیس فردا سه شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برگشت مقابل الهلال در مسقط پایتخت عمان به میدان می رود.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۲۲
علی انصاریان: پرسپولیس شانسی ندارد اما می تواند الهلال را ببرد / برانکو بدشانسی آورد

به گزارش جام جم آنلاین، پرسپولیس در حالی مقابل الهلال قرار میگیرد که بازی رفت را چهار بر صفر با شکست پشت سر گذاشته و حالا امید چندانی برای صعود ندارد.

علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس که البته این روزها با فاصله گرفتن کامل از فوتبال به بازیگری روی آورده درباره شانس پرسپولیس برای صعود به فینال آسیا گفت: تیم ما در دیدار رفت چهار گل خورد، چه کسی باور میکند این تیم بتواند پنج گل بزند و فینالیست شود؟ اگر این اتفاق بیفتد یکی دیگر از معجزه های فوتبالی را دیدیم اما نباید به تبدیل شدن معجزه ها به واقعیت دل ببندیم.

وی افزود: البته منظور من این نیست که پرسپولیس نمی تواند الهلال را ببرد. اتفاقا انگیزه ای که پرسپولیس برای دیدار برگشت دارد الهلال از آن برخوردار نیست. پرسپولیس الهلال را می برد اما اینکه بتواند پنج گل بزند و به فینال برسد خیلی بعید است.

انصاریان خاطرنشان کرد: همه ما دلمان می خواهد پرسپولیس را در فینال ببینیم. دلمان میخواهد تیترهای روز چهارشنبه روزنامه حاکی از یک معجزه بزرگ باشد، یک حماسه بزرگ در مسقط. این از تیم برانکو برمی آید اما احتمالش کم است. الهلال تیم ضعیفی نیست. بزرگ ترین ستاره ها در اختیار دارد.

وی در پایان گفت: حتی اگر هیچ وقت دیگر هم در فوتبال حضور نداشته باشم دلم همیشه با پرسپولیس است. صعود پرسپولیس به فینال آرزوی قلبی همه ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها