وزیر اماراتی که به اظهار نظر خلاف واقع علیه ایران شهرت دارد، بار دیگر با طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران از کشورهای منطقه خواست در مقابل تهران اعلام موضع کنند.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۵۸
ذوق زدگی وزیر اماراتی از مواضع ضد ایرانی ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در صفحه توئیتر خود بار دیگر اتهامات بی پایه و اساس ابوظبی علیه تهران را تکرار کرد.

در واکنش به سخنرانی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اعلام آنچه او راهبرد جدید واشنگتن علیه تهران توصیف کرده بود، انور قرقاش گفت که صدور بیانیه های امارات، بحرین و عربستان در حمایت از راهبرد جدید رئیس جمهور آمریکا به معنای به چالش کشیدن ایران است.

در حالی که امارات، عربستان و بحرین در طول چندماه گذشته ائتلافی را در خاورمیانه شکل داده اند که نتوانسته به یکی از اصلی ترین اهداف خود یعنی براندازی در قطر برسد، وزیر مشاور دولت امارات مدعی شده که حمایت این سه کشور از اظهارات ترامپ به معنای حمایت منطقه خاورمیانه برای محدود کردن نفوذ ایران است.

با وجود اینکه اتحادیه اروپا، سران قدرت های جهان، سازمان بین المللی انرژی اتمی بر پایبندی ایران به برجام اعتراف کرده اند، وزیر اماراتی مدعی شده که سیاست هسته ای و موشکی ایران، و اقدام به دخالت در امور داخلی کشورهای عربی به همه آسیب رسانده است، به همین دلیل همه در پیروی از ابوظبی، منامه و ریاض باید مواضع روشنی در این خصوص داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها