اختصاصی جام جم آنلاین

برگ برنده ایران در شرایط خاص منطقه

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عهد شکنی آمریکا در اجرای برجام تاکید کرد: رئیس جمهوری کشورمان در سخنرانی سازمان ملل عهد شکنی و نقض برجام از سوی آمریکا را به گوش جهانیان برساند.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۹۶
برگ برنده ایران در شرایط خاص منطقه

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: آقای روحانی با اتخاذ مواضع قاطع در سازمان ملل متحد از حقوق ملت ایران دفاع و فریفته لبخند اروپایی ها نشود.

وی افزود: به اعتقاد من آمریکا از برجام خارج نخواهد شد ولی به سمت بی اثر کردن آن پیش خواهد رفت و اروپا نیز چاره ای جز تبعیت از ترامپ نخواهد داشت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم یادآور شد: اینکه تصور کنیم اروپا در اجرای برجام ما را همراهی می کند تصور اشتباهی است، آمریکا دنبال این است که ایران را از توانایی موشکی محروم و برگ برنده کشورمان را در شرایط ناامن منطقه از ما بگیرد و اروپا نیز ناگزیر واشنگتن را در رسیدن به هدف همراهی خواهد کرد.

وی گفت:آنچه که مسلم است ایران برجام را برای رفع تنگناهای اقتصادی خود پذیرفته و با اعلام مکرر پایبندی کشورمان به توافق هسته ای از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز فضای ایران هراسی در جهان مهار شده است.

علیرضا بیگی با بیان اینکه اکنون با زیاده خواهی و پیمان شکنی آمریکا در قبال اجرای توافق هسته ای مواجه هستیم تصریح کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئولان نظام باید پاسخ محکمی به نقض برجام و عهد شکنی آمریکا بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها