رقابت برای مرد سال فوتبال جهان، باز هم میان رئال مادرید و بارسلوناست

توپ طلا به خانه کدام ستاره می‌رود؟

مراسم انتخاب و معرفی برترین بازیکنان دنیا در سال 2017 امسال با فرمت جدیدی برگزار می شود. دیگر پای جایزه ای به نام «توپ طلا» در میان نیست و برترین بازیکن دنیا جایزه ای به نام «بهترین» (the best ) را به خانه خواهد برد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳۲
امسال هیچکس نباید جایزه برترین بازیکن دنیا را بگیرد

به گزارش جام جم آنلاین ، کاملا مشخص است که چه کسانی سه کاندیدای نهایی دریافت جایزه برترین بازیکن دنیا و یا همان «بهترین» هستند؛ کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و جی جی بوفون.

اما از نظر سایت «تاک اسپورت» هیچ یک از این بازیکنان لایق دریافت این جایزه نیستند: «رونالدو در سالی که گذشت و فصلی که پشت سر گذاشت یکی از برترین بازیکنان لالیگا او بود. کریس یک ستاره تمام عیار است اما حداقل امسال لایق این نیست که جایزه برترین بازیکن جهان را به خانه ببرد. »

در ادامه مطلب آمده است: «نه، مسی هم نباید این جایزه را بگیرد. او نیز ستاره بود و گلزن اما اینها برای اینکه بگوییم او از تمام بازیکنان دنیا بهتر و سرآمدتر بود کافی نیست. مسی نباید این جایزه بگیرد. بوفون هم اسطوره است و دوست داشتنی. اما واقعا می توان منصفانه گفت او باید برنده این جایزه بزرگ شود؟ خیر. امسال هیچکس لایق این جایزه نیست. چقدر خوب می شد اگر آن را به کسی ندهند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها