رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از ورود افغان‌ها به ایران برای مذاکره درباره صادرات تخم مرغ به این کشور خبر داد و گفت: هیچ مجوزی برای واردات تخم مرغ به کشور صادر نشده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۵۵
واردات تخم مرغ منتفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ناصر نبی پور با بیان اینکه قیمت تخم مرغ طی یک هفته اخیر از نوسانات جزیی برخوردار بوده است، اظهارداشت: در حال حاضر میانگین قیمت این محصول درب مرغداری بین ۴۲۰۰ تا ۴۲۵۰ تومان است.

وی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ از کشور نیز اضافه کرد: هم اکنون افغان‌ها به کشور ما آمده‌اند و در حال مذاکره در این زمینه هستند بنابراین احتمال آن وجود دارد که صادرات تخم مرغ به این کشور به زودی از سر گرفته شود ضمن اینکه فعلا یک محموله کوچک نیز به کشور افغانستان صادر شده اما برای صادرات محموله های بزرگ مذاکرات در حال انجام است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران ادامه داد: صادرات به عراق فعلا متوقف است و خبری نیست.

نبی پور درباره واردات تخم مرغ به کشور نیز با بیان اینکه خوشبختانه فعلا مجوزی صادر نشده است، گفت: احتیاجی هم به این کار نیست و واردات تخم مرغ تنها باعث بر هم زدن اوضاع بازار می شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ وارداتی در حد تخم مرغ داخلی یا حتی بیشتر از آن است، افزود: کار عاقلانه این است که تخم مرغی وارد کشور نشود.

نبی پور درباره قیمت نهاده ها نیز اضافه کرد: خوشبختانه در چهار سال گذشته قیمت نهاده ها حداقل نوسان را داشته و از این نظر تولیدکنندگان راضی بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها