دکتر قلابی که با معرفی خود به عنوان سرمایه‌گذار یکی از کارگردانان مشهور سینما و تلویزیون، زن ماساژور را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم دادگاه به حبس و شلاق محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸۸
سوءاستفاده مرد آزارگر از نام کارگردان مشهور سینما

به گزارش جام‌جم، اواخر تابستان 95، زنی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت گفت: «من ماساژور هستم و چند وقت پیش با مردی به نام سعید آشنا شدم. او هم خودش را دکتر و مدیر بخش ماساژ معرفی کرد و کارتش را نشانم داد. روی آن تصویر کارگردان مشهور سینما چاپ شده بود. سعید گفت سرمایه‌گذار این کارگردان است و او را از نزدیک می‌شناسد. با این حرف به او اعتماد کردم. قرار شد به خانه‌ام بیاید تا قرارداد کاری امضا کنیم و من در بخش زنان به او کمک کنم. روز حادثه به خانه‌ام آمد. چند تا قرص به من داد که با خوردن آن بیهوش شدم. چند ساعت بعد به هوش آمدم و متوجه شدم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.»

با ثبت این شکایت، دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت. شاکی با راهنمایی پلیس، با سعید تماس گرفت و در خانه‌اش قرار صوری گذاشت. سعید وقتی پایش را در خانه گذاشت در دام ماموران گرفتار شد و به زندان افتاد. چندی بعد کیفرخواست پرونده صادر و برای رسیدگی در اختیار شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز در ابتدای جلسه، شاکی بار دیگر مدعی آزار و اذیت شد و درخواست مجازات کرد. سپس متهم در جایگاه ایستاد و با اظهار بی‌گناهی گفت: «من با چاپ کارت، خودم را دکتر ماساژور و سرمایه‌گذار کارگردان مشهور سینما معرفی کرده بودم. چند بار به خانه شاکی رفتم، اما هیچ تجاوزی انجام ندادم. روز حادثه هم فقط برای بستن قرارداد به آنجا رفته بودم و کاری با او نکردم.» در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و به جرم غصب عنوان به یک سال و نیم حبس محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها