با اعتراض شاغلان در مسابقات خروس جنگی

خروس‌ بازی آنلاین در فیلیپین ممنوع شد

رئیس‌ جمهور فیلیپین:

رهبر کره شمالی «احمق» است!

رئیس‌جمهور فیلیپین همچنین با بیان اینکه رهبر کره شمالی در حال «بازی با اسباب‌بازی‌های خطرناکی» است، از آزمایش‌ های موشکی کره شمالی هم انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۱۶
رهبر کره شمالی «احمق» است!

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور فیلیپین روز چهارشنبه به سبک خاص خود به انتقاد از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پرداخت و وی را «احمق» خطاب کرد.

«دوترته» این اظهارات را چند روز قبل از برگزاری یک اجلاس بین‌المللی در «مانیل» که به طور حتم موضوع آزمایش‌های موشکی کره شمالی در آن مطرح خواهد شد، بیان کرد.

رئیس‌جمهور فیلیپین همچنین با بیان اینکه رهبر کره شمالی در حال «بازی با اسباب‌بازی‌های خطرناکی» است، از آزمایش‌های موشکی کره شمالی هم انتقاد کرد.

دوترته گفت: «کیم جونگ اون، احمق است... این آدم احمق دارد با اسباب‌بازی‌های خطرناکی بازی می‌کند. با آن صورت گوشت‌آلودش مهربان به نظر می‌رسد. اگر اشتباهی مرتکب شود، خاور دور به سرزمینی بایر تبدیل می‌شود. این جنگ هسته‌ای باید متوقف شود.»

«دوترته» ریاست «اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا» (ASEAN) را به عهده دارد. روز دوشنبه وزیر خارجه فیلیپین میزبان نشست این اتحادیه خواهد بود. در این اجلاس، نمایندگان 27 کشور حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها