به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری میکند. این مشتری عصبانی پس از درگیری لفظی با صاحب فروشگاه، اقدام به آسیب رساندن به وسایل و تجهیزات فروشگاه میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و دیپلمات ارشد کشورمان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد