امروز با جستجو در دنیای مد، لباس، کیف و کفش به سراغ چیزی خاص رفته ایم که به احتمال زیاد توجه شما را هم جلب خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۶۶
کیف هایی مناسب برای خانم های کارمند+تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، مجموعه ای از کیف های مختلف برای محیط های اداری و بانوان کارمند طراحی شده است. اکنون یک نوع طراحی از این مدل کیف روی بورس است. کیف هایی با طراحی هایی بسیار جالب، چیزی که در عین سادگی پیچیده است و در عین پیچیدگی ساده. کیف هایی کلاسیک و شیک که با قیمتی مناسب توجه هر خانم کارمندی را به خود جلب می کند.

یک کمپانی اروپایی اکنون از مجموعه این کیف های اداری که با عنوان «کلاسیک» شناخته می شود رونمایی کرده است و اکنون این کیف ها با قیمتی تا سقف 200 هزار تومان به پول ایران خرید و فروش می شوند.

کلاسیک شماره یک- قیمت: 170 هزار تومان

این نوع کیف با تم خاکستری رنگ با لباس هایی به رنگ تیره و یا همرنگ خودش بسیار همخوانی دارد:

کلاسیک شماره 2- قیمت: 70 هزار تومان: این طرح بسیار ساده تر و قابل هماهنگ تر شدن با انواع لباس است.

کلاسیک شماره 3 - قیمت: 220 هزار تومان. رنگی بسیار ملایم و طرحی ساده. شاید در نگاه اول کمی کودکانه به نظر برسد اما واقعا منحصر به فرد و زیباست.

کلاسیک شماره 4- قیمت :120 هزار تومان - به مورد قبلی شباهت دارد اما کم جاتر است. این کیف به دلیل نوع طرحی که دارد سلیقه هایی خاص را به سمت خود جلب می کند.

کلاسیک شماره 5 -قیمت: 130 هزار تومان. رنگ دلنشین، طرح زیبا و قیمت مناسب. ایراد این نوع کیف کلاسیک کوچکی اش است اما با این وجود اکنون خیلی روی بورس است.

کلاسیک شماره 6- قیمت: 160 هزار تومان. طرح آن بسیار ساده است اما هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. رنگ این نوع کیف باید به دقت با لباس ها ست شود.


کلاسیک شماره 7- قیمت: 180 هزار تومان- این یکی هم سلیقه هایی خاص می طلبد. هم رنگش هم طرحش.

کلاسیک شماره 8، قیمت: 140 هزار تومان. رنگ ملایمی دارد و طرحش بسیار مورد پسند قرار دارد.

کلاسیک شماره 9، قیمت: 260 هزار تومان. به کوچکی اش نگاه نکنید. با وجود کوچکی بسیار جادار است. البته برای این نوع کیف باید در ست کردن آن با لباس کمی سلیقه به خرج داد.

کلاسیک شماره 10- قیمت: 250 هزار تومان. این یکی از همه محبوب تر و پرفروش تر است. به هر حال نمونه های مشابقه این کلاسیک های دوست داشتنی را می توانید به راحتی در فروشگاه های تهران پیدا کنید...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها