پسری که متهم است در یک درگیری به خاطر ارث، عمه خود را کشته است در جلسه دادگاه منکر قتل شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۳۰
قتل عمه به‌خاطر ارث

به گزارش جام‌جم آنلاین، 5 آبان 93، مرگ مشکوک زنی 45 ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران به کلانتری نامجو اطلاع داده شد. خواهر مقتول به کارآگاهان گفت:« از چند سال پیش بر سر ارث با برادرم اختلاف داشتیم. 41 روز پیش، برادرم و پسرش به خانه ما آمدند، اما سر ارث درگیر شدیم و برادرزاده‌ام با مشت به سر خواهرم کوبید. او را به بیمارستان رساندیم، اما امروز فوت کرد.» در ادامه برادرزاده 30 ساله مقتول به نام رامین تحت تعقیب قرار گرفت. او بازداشت و منکر قتل شد.

با وجود انکار قتل از سوی متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی قرار گرفت.

صبح دیروز، اولیای دم که شامل یک فرزند و خواهر مقتول بودند درخواست قصاص کردند. خواهر مقتول گفت: «روز حادثه، رامین به سر خواهرم زد و او به خاطر این ضربه دچار خونریزی مغزی شد، ما قصاص می‌خواهیم.» سپس نوبت به رامین رسید.

او بار دیگر اتهام خود را انکار کرد و گفت: «پس از فوت پدربزرگ و مادربزرگم، همراه عمه‌هایم در یک آپارتمان زندگی می‌کردیم. با هم سر ارث اختلاف داشتیم و پدرم چند بار با خواهرهایش درگیر شده بود تا این‌که روز حادثه، یکی از عمه‌هایم به خانه‌مان زنگ زد و گفت با خواهرش درگیر شده است. من و پدرم به آنجا رفتیم، اما من اصلا متوجه نشدم چطور عمه‌ام (مقتول) بیهوش شد و روی زمین افتاد. سریع او را به بیمارستان رساندیم، اما چند روز بعد فوت کرد. عمه مرحومم (مقتول) سرطان داشت. ممکن است این بیماری در مرگ او نقش داشته باشد. من او را نکشته‌ام. در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها