نایب رییس کمیسیون عمران در گفتگو با جام جم آنلاین

میانگین سنی وزرا پنج سال کاهش یابد

نایب رییس کمیسیون عمران گفت: امروز غالب نظرات مسئولین و نمایندگان مجلس بر جوانگرایی و ترمیم کابینه دولت استوار است و بنظر می رسد این پالایش باید در نهادهای مربوط به حوزه اقتصاد، آموزش عالی و اداره استانها تحقق یابد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۴۷
میانگین سنی وزرا پنج سال کاهش یابد

سید هادی بهادری با تاکید بر ضرورت اصلاح و تغییر برخی وزرای دولت آینده در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار کرد: اولویت اصلی تغییر کابینه باید مرتبط با حوزه هایی باشد به تقویت اشتغال مردم و رونق اقتصادی کشور منتج شود.

وی با بیان اینکه دولت در سایر عرصه ها همچون سیاست خارجی و حوزه فرهنگی موفق بوده، افزود: وزارت خارجه و ارشاد تاکنون عملکرد مثبتی داشته لیکن در وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی ما حتما نیازمند ترمیم و اصلاح کابینه هستیم.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس دیدگاه غالب مجلس را بر تقویت وزارت کشور و امور مربوط به فرمانداری و استانداری ها دانست و گفت: بطور کلی باید کابینه دولت دوازدهم باید جوانتر و پویا تر گردد و خود رییس جمهور هم به نسبت به این امر نظر مثبتی نشان دادند تا میانگین سنی وزرا پنج سال کاهش دهد.

بهادری با اشاره به اینکه امروز بهبود بخش اشتغال و تولید و رونق صنعت نیازمند یک مدیریت شابنه روزی است، خاطر نشان ساخت: یک مقطعی بمنظور بر طرف نمودن برخی مشکلات کشور و ریل گذاری برای رفع موانع حضور مدیران با تجربه ضرورت داشت، اما امروز هیات وزیران به مدیرانی جوان تر و در عین کار کارکشته احتیاج دارد.

وی افزود: واقعیت آن است که کار با تعداد ساعات طولانی مدت از عهده افراد پا به سن گذاشته خارج است اما در عین حال بنظر می ر سد دولت آینده به تغییرات بنیادین نیازی نداشته و تغییرات در حوزه هایی که بدان اشاره شد بدنه کابینه را از گذشته کارآمدتر سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها