در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین، در کشورهایی که خودرو و جادههای آن از استاندارد مطلوبی برخوردار است، عامل خطای انسانی در تصادفات برجسته میشود، اما در ایران ما که یکی از بالاترین سرانه های سوانح را داراست، هر سه ضلع این مثلث نقش مهمی را در وقوع حوادث رانندگی بازی میکنند.
البته این مثل معروف است که هیچ خودروی بدون راننده ای تصادف نمی کند، اما مطمئناٌ و باید خودروها از سطح استاندارد قابل قبولی برخوردار باشند تا در صورت خطای راننده و یا مشکلات جاده نیز از جان او و سرنشینان محافطت کنند.
تصاویری از تصادفات مربوط به برخی خودروهای چینی مشاهده میکنید؛ به غیر از تصاویر مربوط به تست تصادف خودرو چری کیو کیو (ام وی ام 110)، باقی تصاویر مربوط به تصادفات کشور ایران است.
جیلی
جی ای سی - (جک)
چری و ام وی ام
لیفان
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
واقعا امنیت خودروهای وطنی بیشتره؟!!!! چرا چند وقته زوم كردید به عدم امنیت اینجور خودروها...ترس از ایران خودرو و سایپا نمیزاره نقدی بر عدم امنیت این خودروها و اتیش گرفتن خود به خودی این وسیله ها انجام بدید؟
با تشكر
ماشین های چینی كیفیت عالی ندارند ولی آنقدر جسارت دارند كه تست تصادف روی تك تك اونها زده میشه. اگه ادعای خودروسازهای داخلی ایمنی محصولاتشونه. بهترین خودروشونو بفرستن تست تصادف.
البته تصادف های خودروهای داخلیو، تو جاده ها همه دارن میبینن.
این تصاویر محصول جاده های خراب ونا ایمن و رانندگی بد میباشد .
حالا ببین چی به سر سرنشین هاش اومده.
خوبه از تولید داخلی حمایت بشه ولی خودروی داخلی استثناست و واقعا بهتره وجود نداشته باشه.
باید به نوع تصادف هم دقت بشه حتی بعضا خودروهای لوكس خارجی هم در تصادفات به همین شكل ها در میان.
بنظرم غرض تو گزارش وجود داره.