رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار خواستار شد

95 درصد کارگران قراردادهای موقت دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح نمود؛

از خبر رد لایحه اصلاح قانون کار تا پیام زنده باد کارگر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از مخالفت وکلای ملت با لایحه پیشنهادی دولت مبنی بر اصلاح قانون کار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۴۲
از خبر  رد لایحه اصلاح قانون کار تا پیام زنده باد کارگر

«نادر قاضی پور» در گفتگو با جام جم آنلاین تصریح کرد: بدنبال ارایه لایحه پیشنهادی دولت ناظر بر اصلاح قانون کار، اعضای فراکسیون کارگری و کمیسیون اجتماعی با تشکیل جلسه که حقیر هم در آن حضور داشتم؛ به لایحه مذکور رأی اعتماد نداد.

وی در خصوص عدم اقبال نمایندگان از اصلاح قانون اصلاح کار خاطر نشان کرد: چون گروه‌های سه جانبه در اصلاح قانون کار اتفاق نظر نداشتند این امر به ضرر کارگران تمام می‌شد، از این رو نمایندگان به خواست و تبعیت از جامعه کارگری به عدم تصویب این قانون رأی داد.

وی در پایان گفت: از رسانه شما استفاده کرده و سلامی به همه کارگران زحمت کش و غیور عرض می نمایم. زنده باد کارگر...

گفتنی است: علیرضا محجوب رییس فراکسیون کارگری مجلس به تازگی از نبود اتفاق نظر میان کمیته سه جانبه نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت در خصوص اصلاح قانون کار خبر داد.

وی در مثالی آورد: درخصوص تعیین حداقل دستمزد، اصلاح فعالیت تشکل های کارگری و اتمام چگونگی قراردادهای کارگری هیچ نقطه نظر مشترکی میان گروه های ذی نفع در لایحه اصلاح قانون کار وجود ندارد که این موضوع قطعا به نفع جامعه کارگری نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پرسنل خط تولید سایپا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
چه حمایتی هیچ كس دنبال منافع كارگر نیست همه فكر خودشونن 40 ساله هنوز نتونستن دولت و كارفرما سر تعیین حقوق با هم به توافق برسند/ خط تولید كارخونه فقط سیزده روز عید رو تعطیله اونم بخاطر اوور حال تجهیزات و دستگاه ها ست اساسا كارگر با چیزی به نام استراحت بیگانه شده /كاری هم از مجلس بر نمییاد

نیازمندی ها