اردن سفیر ایران را احضار کرد

وزارت خارجه اردن سفیر جمهوری اسلامی ایران را در اعتراض به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه کشورمان فراخواند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۲
اردن سفیر ایران را  احضار کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، دولت اردن سفیر جمهوری اسلامی ایران را در اعتراض به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه کشورمان فراخواند.

خبرگزاری عمون اردن گزارش داد، وزارت خارجه این کشور روز یکشنبه (امروز) سفیر ایران در امان را در اعتراض شدید به اظهارات وزارت خارجه کشورمان فراخواند.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه دیروز، اتهامات پادشاه اردن درباره ایران را سخیف خوانده و گفته بود: صواب آن است که ایشان قبل از اظهارنظر درباره ایران،به آمارهای رسمی منتشر شده از تروریست‌های اردنی که به داعش و دیگر گروههای خون‌ریز می پیوندند، نگاهی بیندازد.

وزارت خارجه اردن مدعی شد که اظهارات بهرامی منعکس کننده تلاش مذبوحانه‌ای برای تخریب نقش محوری این کشور در تحقق ثبات و امنیت و مبارزه با تروریسم است!

أمان که خود از حامیان تروریست‌ها در سوریه بوده و برای این کار اتاق عملیات مشترک یرموک را ایجاد کرده است، از تهران خواست به روابط حسن همجواری با کشورهای عربی و عدم دخالت در امور آن‌ها پایبند بوده و در رفتارها و اظهارات خود به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.

عبدالله دوم، شاه اردن طی مصاحبه‌ای که هفته گذشته با یک نشریه آمریکایی داشت، ایران را به دخالت در امور کشورها عربی و حمایت از تروریسم متهم کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
اردن مارمولك زیادی خورد ....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
به این پادشاه بی غیرت اردن بگین برو پشت ارذل و اوباشی همچون آل سعود كافر مخفی شو و لال بمون .
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
آب كه سربالابره قورباغه اردنی هم ابوعطامیخواند.رژیم سلطنتی وابسته به استعمارانگلیس كه فلسفه وجودی و پیدایشش برمبنای تفرقه افكنی بین اعراب وكشورهای اسلامی بوده حالا طبق دیكته آقاترامپ وخانم ترزا ماموریت جدیدی گرفته ومثل طوطی سیاستهای دیكته شده آنهارادرایران هراسی انجام میدهد. فقط مسئولین سیاست خارجی كشورمان بایدباقاطعیت بااین مزدوران برخوردكندوبس.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
كافر همه را به كیش خود پندارد . ابله دیوانه
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
هیشكی نیست به این بگه بابا تو یكی دیگه ساكت باش.

نیازمندی ها