سردشت - فرماندار سردشت گفت: عصر یکشنبه در اثر سقوط یگ دستگاه خودرو به دره در شهرستان سردشت پنج نفر از سرنشینان جان باختند.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۸۸
5 کشته بر اثر سقوط خودرو به دره در سردشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، نژاد جهانی در این خصوص به خبرنگاران اظهارداشت: عصر امروز یک دستگاه خودرو تویوتا استیشن با ۶ نفر سرنشین در جاده روستایی سردشت ـ بیتوش در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی سردشت به دره عمیق گردنه کَچَکه با یکصد متر عمق سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج سرنشین استیشن فوت شده اند و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده است عنوان کرد: دلیل این حادثه در دست بررسی است.

نژاد جهانی در خصوص دلیل این حادثه مرگبار اظهار داشت: با توجه به ملاحظات میدانی بارش باران از ساعاتی قبل از حادثه آغاز شده بود و احتمال دارد خودرو مذکور براثر لغزندی از جاده خارج و به دره سقوط کرده باشد.

وی همچنین با اشاره به نبود حفاظ ایمنی در بیشتر راههای شهرستان سردشت تاکید کرد: راههای روستایی شهرستان سردشت با توجه به تعدد و پراکندگی روستاها ایمن سازی نشده اند و اگر این مسیر ایمن سازی شده بود، خسارات این حادثه به حداقل می رسید.

فرماندار سردشت با بیان اینکه برای ایمن سازی راهها نیاز به اعتبارات و مساعدت استانی و ملی هستیم اضافه کرد: جوانترین قربانی این حادثه دختر دانش آموز ۱۷ ساله است که برادر وی مصدوم شده است سه نفر دیگر از فوت شدگان از یک خانواده هستند.

گردنه کَچَکه در دامنه کوه هومل راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای منطقه آلان در جنوب شهرستان سردشت واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
۰
۰
ما چشممان ضعیفست وبه هر چشمكی واكنش نشان میدهد .هرصفحه ای را كه باز میكنم این چشمكهای تبلیغاتی نمیگذارند چیزی ببینم .چقدر طمائید؟

نیازمندی ها