مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: هیچ کسی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.‎
کد خبر: ۱۰۰۷۸۰۹
روایت کریم باقری از درگیری2پرسپولیسی

به گزارش جام جم آنلاین، کریم باقری در پاسخ به درخواست رامین رضاییان که از او خواسته بود اتفاقات رخ داده در اردوی امارات را بازگو کند، در صفحه شخصی اش نوشت:پس از اتفاقاتی که در این چند روز گذشته افتاده ودل شما عزیزان را آزرده خاطر کرده عذر خواهی میکنم از این اتفاقها برای هر ورزشکاری رخ می دهد. مهم این است که باشگاه پرسپولیس و کل مجموعه تیم چگونه آن را مدیریت کنند.

به هر حال تنش وبحث بین این دو بازیکن اتفاق افتاده، و طبق دستور سر مربی تیم به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده اند .بنده باید عرض کنم در مورد اتفاقی که روی داده بود وقتی صحنه را دیدم برای جلوگیری از تنش و تمام شدن ماجرا مجبور به اخراج این دو بازیکن از تمرین آن لحظه شدم .اما تصمیم گیری نهایی درباره این موضوع بر عهده سر مربی تیم و کمیته انضباطی است. .همه ما اشتباه و جوانی میکنیم و انسان جایز الخطا است ،امیدوارم کمیته انضباطی وسر مربی تیم به خوبی این قضیه رو مدیریت کنند.
به طور حتم هیچ کسی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.‎روزهای بسیار حساسی را سپری می کنیم ونباید اجازه بدهیم تمرکز تیم به هم بخورد.به امید جشن قهرمانی با هواداران پرسپولیس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها