با حمید قبادی، رئیس جشنواره مد و لباس

رنگ سال‌؛ زیتونی ایرانی، نه بنفش اروپایی!

رئیس ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: 5 هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و تعدادی از این آثار تولید انبوه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱۰
«جشنواره بین المللی مد و لباس فجر» آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، حمید قبادی در مراسم افتتاح ششمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خطاب به تولید کنندگان و طراحان لباس گفت: شما کسانی هستید که در شرایط سخت تهاجم فرهنگی و اقتصادی، ایران اسلامی را با خلاقیت های خود سربلند کردید.

قبادی افزود: کسانی که امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره حضور دارند بیش از 300 تا 400 هزار لباس با شاخص های اسلامی تولید می کنند که حوزه های مختلف لباس مردان را نیز شامل می شود.

وی ادامه داد: امسال جشنواره را در برج آزادی، میلاد و تالار وحدت برگزار کردیم؛ در برج میلاد 25 نماینده طرح های خود را عرضه می کنند و در برج آزادی دانشگاهیان و فرهنگیان ظرفیت های خود را به نمایش می گذارند و در تالار وحدت نیز شاهد اجرای بخش های مسابقه، بین الملل و تکریم بزرگان حوزه مد و لباس هستیم.

در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو گرامی داشته و از سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها