لاک پشت آب بان (ماندنی) نماد مصرف بهینه آب زنجان در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹۷
لاک‌پشت آب‌بان، نماد صرفه‌جویی در زنجان

به‌گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با اعلام این خبر گفت: لاک پشت آب‌بان (ماندنی) نماد مصرف بهینه آب که ابتکار شرکت آب منطقه ای زنجان است و توانسته در نمایشگاهها و جشنواره های متعددی شرکت نموده و موفقیت هایی را در سطح ملی و استانی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کسب کند.

این برند در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بنام شرکت آب منطقه ای زنجان به ثبت رسید.

لاک‌پشت عروسکی ماندنی که براساس یک رویداد واقعی توسط شرکت آب منطقه‌ای زنجان، صداوسیما و آموزش و پرورش این استان تولید شده است، با شرکت در برنامه‌های خاص کودکان و نوجوانان، روش‌های مدیریت در مصرف آب را با شیوه‌های نو، به‌منظور کاهش تلفات و افزایش بهره‌وری به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

لاک‌پشت «آب‌بان» نمادی از شکیبایی و خرد در آموزش مدیریت بهینه در مصرف آب است. رمز موفقیت این لاک‌پشت، حرکت آهسته و پیوسته به سمت هدف است که زیربنای برنامه‌های آموزشی و بهینه‌سازی مصرف را تشکیل می‌دهد.

ماندنی دوست دارد که همه کودکان ایرانی آینده‌ای درخشان داشته باشند و در آسایش کامل، از نعمت آب برای ادامه حیات بهره ببرند.

لاک‌پشت «آب‌بان» با حضور در مجموعه‌های آموزشی و مدارس مقاطع دبستان و راهنمایی، ضمن تاکید بر مصرف آهسته و پیوسته در جمع دانش‌آموزان در سراسر کشور، آنان را با شیوه‌های نو و موسیقی و شعر به مدیریت در مصرف آب ترغیب کرده و از کودکان می‌خواهد به‌عنوان «آب‌بان» درترویج فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب در خانه، مدرسه، باشگاه ورزشی و... مشارکت کنند.

ماندنی به سدها، مجتمع‌های آب‌رسانی، قنات‌ها، چشمه‌ها، چاه‌های آب و مزارع کشاورزی نیز سر می‌زند تا بچه‌ها با منابع، ذخایر و مصارف مختلف آب آشنا شوند.

ماندنی همزمان با هفته ملی کودک ستاد «آب‌بان» را با مشارکت خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی تاسیس کرده و در سفرهای خود ضمن عضوگیری برای ستاد آب‌بان و اجرای آیین سوگندنامه آب، نشان «آب‌بان» را به مسئولان و افراد ذی‌صلاح اهدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها