بهگزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با اعلام این خبر گفت: لاک پشت آببان (ماندنی) نماد مصرف بهینه آب که ابتکار شرکت آب منطقه ای زنجان است و توانسته در نمایشگاهها و جشنواره های متعددی شرکت نموده و موفقیت هایی را در سطح ملی و استانی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی کسب کند.
این برند در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بنام شرکت آب منطقه ای زنجان به ثبت رسید.
لاکپشت عروسکی ماندنی که براساس یک رویداد واقعی توسط شرکت آب منطقهای زنجان، صداوسیما و آموزش و پرورش این استان تولید شده است، با شرکت در برنامههای خاص کودکان و نوجوانان، روشهای مدیریت در مصرف آب را با شیوههای نو، بهمنظور کاهش تلفات و افزایش بهرهوری به کودکان و نوجوانان آموزش میدهد.
لاکپشت «آببان» نمادی از شکیبایی و خرد در آموزش مدیریت بهینه در مصرف آب است. رمز موفقیت این لاکپشت، حرکت آهسته و پیوسته به سمت هدف است که زیربنای برنامههای آموزشی و بهینهسازی مصرف را تشکیل میدهد.
ماندنی دوست دارد که همه کودکان ایرانی آیندهای درخشان داشته باشند و در آسایش کامل، از نعمت آب برای ادامه حیات بهره ببرند.
لاکپشت «آببان» با حضور در مجموعههای آموزشی و مدارس مقاطع دبستان و راهنمایی، ضمن تاکید بر مصرف آهسته و پیوسته در جمع دانشآموزان در سراسر کشور، آنان را با شیوههای نو و موسیقی و شعر به مدیریت در مصرف آب ترغیب کرده و از کودکان میخواهد بهعنوان «آببان» درترویج فرهنگ صحیح مصرف بهینه آب در خانه، مدرسه، باشگاه ورزشی و... مشارکت کنند.
ماندنی به سدها، مجتمعهای آبرسانی، قناتها، چشمهها، چاههای آب و مزارع کشاورزی نیز سر میزند تا بچهها با منابع، ذخایر و مصارف مختلف آب آشنا شوند.
ماندنی همزمان با هفته ملی کودک ستاد «آببان» را با مشارکت خانوادهها و دستگاههای فرهنگی تاسیس کرده و در سفرهای خود ضمن عضوگیری برای ستاد آببان و اجرای آیین سوگندنامه آب، نشان «آببان» را به مسئولان و افراد ذیصلاح اهدا میکند.
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: