هفته بیست و دوم لیگ برتر

ذوب‌آهن هم مغلوب استقلال شد

تیم فوتبال استقلال تهران که در دو دیدار حساس گذشته‌اش توانسته بود السد قطر و پرسپولیس را شکست دهد در هفته بیست و دوم لیگ برتر ذوب‌آهن را هم شکست داد و همچنان سوم ماند.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۶۵
ذوب‌آهن هم مغلوب استقلال شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در این دیدار که از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد، شاگردان منصوریان با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود را شکست دادند. فرشید اسماعیلی(۲۵) و بهنام برزای(۷۹) برای استقلال گل زدند.

نیمه اول این دیدار زیبا و جذاب دنبال شد و در شرایطی که ذوب آهن برای رسیدن به گل تلاش بیشتری انجام می دهد این استقلال بود که روی ارسال خسرو حیدری و ضربه فرشید اسماعیلی به گل برتری دست پیدا کرد.

در ادامه بازی دو تیم نمایش زیبا و جذابشان را ادامه دادند و هر کدام شانس رسیدن به گل را داشتند که دروازه بان های دو تیم واکنش های فوق العاده ای داشتند و توانستند دروازه ها را بسته نگه دارند.

نیمه دوم هم مثل ۴۵ دقیقه اول شاهد نمایشی جذاب از دو تیم بودیم که سهم مالکیت توپ برای ذوب آهن بیشتر بود اما این استقلال بود که از معدود موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و در در یک ضد حمله در دقیقه ۷۹ روی پاس زیبای فرشید اسماعیلی این بار بهنام برزای با ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز کرد تا شاگردان منصوریان شرایط پیروزی را پیدا کنند.

در ادامه با وجود اینکه ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا بتواند گل های خورده را جبران کند اما لایه های دفاعی استقلال آنقدر خوب و کم اشتباه عمل کردند که اجازه چنین کاری را به تیم میزبان ندادند.

این پنجمین پیروزی پیاپی استقلال در لیگ برتر است که باعث شد شاگردان علیرضا منصوریان با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها