سایت اماراتی ارم نیوز از قول ژاوی هرناندز اظهار نظر بسیار توهین آمیزی را منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۷
دروغ پراکنی مجدد سایت اماراتی / ژاوی: ایرانی ها بی فرهنگ هستند!

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت اماراتی ارم نیوز که مشخص نیست چه پشت پرده ای دارد بار دیگر درباره ایران و ورزش ایران دروغ پراکنی کرد. این بنگاه شایعه پراکنی اماراتی که چند روز پیش خبر دروغ کناره گیری تراکتورسازی از لیگ برتر ایران را منتشر کرده بود اینبار پا را فراتر گذاشته و توهین زشتی به ایران می کند.

این سایت اماراتی از قول ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی السد که شب گذشته با تیمش مقابل استقلال شکست تلخی را در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد نوشته: «ایرانی ها بی فرهنگ هستند!»

سایت اماراتی در حالی مدعی شده که ژاوی چنین جمله ای را به زبان آورده که ژاوی در طول مسابقه استقلال و السد بارها و بارها توسط تماشاگران استقلالی تشویق شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
علیرضا استقلالی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
درود بر ایران عزیز درود بر استقلال ایران عزیز - كور بشه چشم دشمنان ایرانم
ایرانی
Saudi Arabia
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
هم تو و هم ژاوی بسیار بچه تر و كوچكتر از آن هستید كه فرهنگ ایران و ایرانی را بشناسید . حالا كه باخته اید ....؟!
كامران
Germany
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
ولی ما مردم ایران اماراتی ها و به كل همه ی عرب ها را خیلی با فرهنگ می دانیم و از این جور حرف ها ناراحت نمی شویم. مشك آن است كه خود ببوید/ نه آنكه عطار بگوید!
بهروز
Kazakhstan
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
یعنی اگه تشویق نمیشد بی فرهنگ می شدیم /؟ امان از بیسوادی این رسانه ها
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
ژاوی حرفه ای تر از اینه كه اینجور حرف بزنه این ...بیخاصیت كه از فوتبال بغییر از وقت كشی و لابیهای كثیف چیزی نمیدونن حق دارن بعد از باخت مفتضحانه پول به غیرت ایرونی اینجوری جوسازی كنن
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
راست میگه ماراچه شده..... درفرودگاه جهت گرفتن عكس سلفی بهش هجوم می اورندروزنامه های خودمون نوشته بودندیارو ترسیده بوده ....واقعاتاكی میخواهیم دست ازاین كارها برداریم .امان ازدست بعضی ها تازه اسمش هم میگذارن محبت....
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
من جدیدا فهمیدم كه ببخشید ببخشید اصحاب رسانه خیلی هاشون ادمای خیلی متفكری نیستند كلا یكی ممكنه همینجوری از تو خیابون بیاد بشه اصحاب رسانه وحرف مفت بزنه با عرض معذرت از درستكاران اصحاب رسانه .اینم هم از جمله اون حرفای مفتی كه گفته شده حالا میخواد هركی گفته باشه . كلا حرف مفت حرف مفته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها