«پرسپولیسی‌هایی که این چند روز با طعنه از «اضافه وزن» حرف می‌زنند، یادشان باشد که این حرف، حرف برانکوست و کی‌روش از آن به عنوان عامل دلخوری‌اش صحبت کرد.»
کد خبر: ۹۹۹۳۱۰
قصه «اضافه‌وزن» را برانکو گفت نه کی‌روش!

به گزارش جام جم آنلاین ،روزنامه خبر ورزشی نوشت: «این روزها ماجرای اضافه‌وزن پرسپولیسی‌های تیم ملی، القابی مثل تپل، کپل و چاقالو را وارد ادبیات فوتبالی رسانه‌ها کرده اما این وسط یک اشتباه عجیب رخ داده است!

طعنه‌ها و کنایه‌های روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها به کارلوس کی‌روش این شائبه را به وجود آورده که قصه اضافه‌وزن را سرمربی تیم ملی مطرح کرده. این در حالی است که این بحث را در ابتدا و شب سیزدهم دی ماه برانکو مطرح کرد. او در برنامه ۹۰ گفت ملی‌پوشان پرسپولیس پس از هر اردوی تیم ملی اضافه وزن پیدا می‌کنند و...

دقیقاً همین حرف بود که بیش از هر چیز دیگری کی‌روش را عصبانی کرد و جرقه آتش جنگ میان او و سرمربی پرسپولیس شد.

در هر صورت پرسپولیسی‌هایی که این چند روز با طعنه از «اضافه وزن» حرف می‌زنند، یادشان باشد که این حرف، حرف برانکوست و کی‌روش از آن به عنوان عامل دلخوری‌اش صحبت کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
تیم فوتبال فتح تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
از طرفدارای تیم بی افتخار پایتخت توقع زیادی نداشته باش !!!
پرسپولیس قهرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
اینارو نگین چی بگین؟!! فعلا كه باید با حسرت بالا سرتونو نگاه كنید و سعی كنید از تماشای قهرمانی زود هنگام پر افتخارترین و پرستاره ترین و پر اسطوره ترین تیم ایران لذت ببرید. فقط پیشنهاد میكنم زیاد سخت نگیرید كه اذیت نشید راحت بگیرید و لذت هم ببرید. :)
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
خطاب به نویسنده متن بالا چه باافتخاریا بی افتخار این تیم پرسپولیس است كه دلهارو فتح می كند .شما هیچ می دونید افتخار چیست افتخار یعنی اول جدول .تاشقایق هست زندگی بایدكرد.ای لاویو پرسپولیس.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
كی روش پول خوبی گرفته و هر كاری دوست دارد میكند كسی جلودارش نیست متاسفم برای فدراسیون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها