کاپیتان استقلال گفت: از اینکه در پرافتخارترین تیم آسیا حضور دارم، خوشحال هستم و دوست دارم با استقلال سومین ستاره آسیایی را کسب کنم.
کد خبر: ۹۹۸۸۵۴
رحمتی: ژاوی بزرگترین بازیکنی است که به ایران آمد

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت: خوشحالم در پرافتخار ترین تیم آسیا هستم تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده است.

وی ادامه داد: سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و شرایط در حال حاضر نیز آنچنان خوب نیست. می‌خواهیم دست به دست بدهیم تا با ارائه یک بازی خوب از پرچم سه رنگ کشورمان کشورمان دفاع کنیم.

کاپیتان استقلال تصریح کرد: تماشاگران ما فردا نشان بدهند پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم و بدانند در تیم جوانان زیادی بازی می‌کنند. دوست دارم با استقلال سومین ستاره آسیایی را کسب کنم و به لطف خدا، تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران در اولین گام مقابل السد به موفقیت دست یابیم تا گام بلندی را برای حضور در مرحله گروهی برداریم.

رحمتی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه منظور شما از اینکه گفتید شرایط تیم آنچنان خوب نیست، چیست؛ گفت: منظورم از این حرف شرایط فنی نیست. همان‎طور که می‎دانید موضوع محرومیت استقلال از جذب بازیکنان جدید، اتفاق مهمی بود که البته وقت پرداختن به این موضوع الان نیست.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر تقابل با ژاوی و سایر بازیکنان مطرح السد، گفت: فکر کنم بعد از انقلاب بزرگترین بازیکنی که به ایران آمده؛ ژاوی باشد. او تمام افتخارات را کسب کرده و چیزی کم و کسر ندارد. امیدوارم وقتی وارد آزادی می‎شود هواداران ما او را تشویق کنند. او باید بداند که خیلی از ایرانی‎ها و هواداران استقلال طرفدار او و بارسا هستند.

کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات قبل از بازی است. در بازی می‎خواهیم با تدابیر کادر فنی و انالیزهای صورت گرفته این تیم را شکست بدهیم. شناخت کافی از آن‎ها داریم و به شخصه فلشی که در اختیار ما قرار داده شده بود را به صورت کامل دیدم. تمام بازی‎ها این تیم را دیدم که چطور گل می‎زنند و چطور از ضربات ایستگاهی استفاده می‎کنند. بعد از بازی به مشکلات می‎پردازیم اما الان تمام هم و غم ما بازی است. امیدوارم فردا یک صندلی خالی هم در ورزشگاه نباشد و همه دست به دست هم کاری کنیم که استقلال از زمین برنده خارج شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها