یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا سلامت روانی رئیس جمهور این کشور را زیر سؤال برده است.
کد خبر: ۹۹۸۴۷۴
نماینده کنگره آمریکا: ترامپ سلامت روانی ندارد


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،"تد لئو" با اشاره به تأکید ترامپ بر سیاست های جنجالی خود، به ویژه فرمان ضد مهاجرتی خود، گفته است که سلامت روانی وی باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی دیروز در صفحه توئیتر خود درباره سلامت روانی ترامپ ابراز تردید کرد و نوشت: در 24 ساعت گذشته در توئیتر، دونالد ترامپ به مزخرفات درباره مرگ و نابودی و اخبار کذب ادامه داده است. آیا نباید از وی آزمون سلامت روانی گرفت؟

لئو همچنین در پیام توئیتر خود از تصمیم دادگاه فدرال امریکا در لغو ممنوعیت سفر دارندگان روادید از این هفت کشور استقبال کرد.

ترامپ در نخستین روزهای ریاست جمهوری خود با امضای حکم های جنجال برانگیز برای منع موقت ورود اتباع هفت کشور مسلمان به امریکا، با انتقاد گسترده داخلی و خارجی مواجه شده است.

نماینده کالیفرنیا همچنین از حمله شدید ترامپ به روزنامه نیویورک تایمز امریکا انتقاد کرد. ترامپ نیویورک تایمز را به پوشش نادرست اخبار در خصوص ارتباط او با کسب و کارش متهم کرده بود.

نیویورک تایمز اخیراً گزارشی درباره تداوم ارتباط ترامپ با شرکتهای خود پس از ورود به کاخ سفید، منتشر کرده و نوشت: رئیس جمهور جدید امریکا با وجودی که اداره امور شرکت هایش را به دو پسرش واگذار کرده، همچنان گزارش سود و زیان دارایی های خود را دریافت و در رابطه با آنها اظهارنظر می کند.

ترامپ دیروز در صفحه کاربری توییتر خود نوشت نیویورک تایمز به رغم اینکه به علت پوشش خبری نادرست ساز مبارزات وی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا عذرخواهی کرده است، همچنان در مسیر اشتباه می رود.

این در حالی است که معلوم نیست ترامپ به کدام عذرخواهی اشاره دارد چراکه این روزنامه درباره پوشش خبری از ترامپ طی رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیام عذرخواهی منتشر نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها