مصاحبه اخیر کارلوس کی روش خشم بسیاری را رقم زده است. او اینبار می گوید چون پرسپولیسی ها اضافه وزن دارند آنها را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نمی کند.
کد خبر: ۹۹۸۲۹۵
اقدام هماهنگ کریمی و مهدوی کیا برای مقابله با کی روش (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، علی کریمی که سابقه مربی گری در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش را دارد نخستین فردی بود که به حرف های اخیر وی واکنش نشان داد.

وی در پست اخیر اینستاگرامی خود نوشت: «چه خوب که با اضافه وزن با اختلاف در صدر هستیم!!!به امید یه بازی زیبا و یک برد دیگه، یه پیشنهاد دوستانه به بازیکنان ملی پوش تیم، انقدر عالی بودین و عالی تر خواهین بود که مجبور میشن با اضافه وزن هم دعوتتون کنن، پس با اعتماد به نفس و باانگیزه به کارتون ادامه بدین حتماً لطفاً هوادارای عزیز هم فقط و فقط تیم رو تشویق کنن ، امیدوارم که هم داخل زمین برنده باشیم هم خارج زمین . یادمون باشه تاثیر گذار ترین حرف رو توی مستطیل سبز میشه زد»

مهدی مهدوی کیا نیز ساعتی بعد چنین متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد: «به امید موفقیتهای بیشتر تیمی که از کودکی عاشقش بودم. دوستان سیاه بازی دیگه تو ایران جواب نمیده . مردم ما اینقدر سیاه شدند که از چند کیلومتری سیاه باز رو تشخیص میدن. پرسپولیس بزرگ با مربی کاربلد و با شخصیتش مستحق قهرمانیه با احترام به همه تیمها و طرفداران محترمشون. در پناه حق باشید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
باسلام:عالی تر خواهین بود كه مجبور میشن.كلمه خواهین بود اشتباه است خواهید بود درست است.درضمن به چالش كشیدن تیم ملی ایران به همه لطمه خواهد زد.واز همه بدتر رقیبهای ما در آسیا خوشنود خواهند شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
خوشنود نه خشنود مجید جان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها