کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:

تصمیمات ترامپ، آمریکا را ساقط می کند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع ضد ایرانی و ضد اسلامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت: تصمیمات ترامپ، آمریکا را در جهان بی اعتبار می کند و عملکرد او باعث سقوط آمریکا خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۸۰۴۱
تصمیمات ترامپ، آمریکا را ساقط می کند

اسماعیل کوثری، تحلیلگر سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به تبعات رفتارهای غیرمتعارف ترامپ مانند ممنوع کردن ورود شهروندان 7 کشور اسلامی به آمریکا اظهارداشت: کسانی که به آقای ترامپ مشورت می دهند، به نظر می رسد بیشتر دنبال این هستند که او را ساقط کنند.

وی افزود: تصمیمات ترامپ از یک سو باعث بی اعتباری آمریکا در جهان می شود و از سوی دیگر حقانیت جمهوری اسلامی و سیاست های مسئولان ایران را اثبات می کند.

کوثری تاکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند آمریکا بدعهد است و دولت آمریکا حتی به کسانی که قبلا ویزا داده است می گوید اجازه ورود به آمریکا را ندارند، به بهترین شکل ممکن این بدعهدی آمریکا بر همگان ثابت می شود و بطور طبیعی کاخ سفید را در جهان بی اعتبار می کند.

وی گفت: مسئولان آمریکایی که ادعای ابرقدرتی در جهان را دارند اکنون سردرگم شده اند و یقینا تصمیمات ناپخته آنها ، زمینه های سقوط امریکا را فراهم خواهد کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها