معاون اول رئیس جمهور گفت: اتهامات امریکایی‌ها علیه ایران به قدری نخ‌نما شده است که خود گوینده نیز از بیانش خجالت می‌کشد.
کد خبر: ۹۹۷۹۶۲
جهانگیری: ارزشی برای حرف های بی ادبانه دولتمردان آمریکا قائل نیستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، اسحاق جهانگیری روز شنبه در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران با اشاره به اظهار نظرها و اتهام های مقامات آمریکا، افزود: ملت و مسئولان ایران کمترین ارزشی برای این حرف ها و اظهار نظرها قائل نیستند.

وی با بیان اینکه آنها نتایج تحریم ها و تعامل را درمورد ایران دیدند، تصریح کرد: اگر با زبان تکریم با ملت این کشور صحبت شود و مسائل از طریق مذاکره و گفتگو به نتیجه برسد به قول رئیس جمهور، می تواند برای همه برد داشته باشد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز سوریه به دست داعش بود و کشورهای عربی را داعش احاطه کرده بود و معلوم نبود القاعده در افغانستان چه می کرد؛ پس هر جا لازم بود ایران در آنجا حاضر شد چراکه می تواند ثبات ایجاد کند.

وی ادامه داد: در این سال ها هر جا تروریست درست کردند تا منطقه را برهم بزنند آن کشوری که در صحنه نبرد مخالفت قرار داشت، جمهوری اسلامی ایران بود و ما سرافراز هستیم.

جهانگیری تصریح کرد: آنها با دادن این شعارها می خواهند فضای توسعه کشور را کند کنند و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را بترسانند اما آنها بدانند ملت ومسئولان ایران برای این حرف ها ارزشی قائل نیستند، سرمایه گذاران نیز به خوبی می دانند ایران برنامه های توسعه ای خوبی دارد.

وی با یادآوری اینکه امروز بعد از 38 سال با نگاه به انقلاب اسلامی هیچ موردی جز زیبایی و سربلندی در آن نهفته نیست، گفت: در طول این مدت همه انواع دشمنی ها را علیه ملت ایجاد کردند و اخیرا امریکایی ها فکر می کنند حرف های جدی هشدارگونه بزنند تا ملت را بترسانند.

معاون اول رئیس جمهورر افزود: ملت ایران جنگ هشت ساله را تحمل کرد جنگی که همه قدرت ها یک طرف قرارداشتند و این تنها شعار نیست، از سوی دیگر در زمان صدام کل منابع کشورهای خلیج فارس در اختیار عراق قرار داشت که بعدها خودشان به این موضوع اذعان داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها