همگام با انقلاب

باید از درون شروع کنیم

کشوری که می‌خواهد انقلابی باشد و انقلابی بماند باید به تمام آرمان‌هایی که برای آن قیام کرده وفادار بماند و در مسیر حرکت خود به شعارهای انقلاب، ‌نگاه عملیاتی داشته باشد.
کد خبر: ۹۹۷۸۱۵
باید از درون شروع کنیم

در حال حاضر برای این‌که در این مرحله از انقلاب بتوانیم با توجه به تحریم‌هایی که از ابتدا بر کشور تحمیل شده، موفق شویم و آرمان‌های انقلاب را حفظ کنیم، بهتر است بحث اقتصادمقاومتی را جدی گرفته و اقدام و عمل را با پرهیز از شعارزدگی عملیاتی کنیم.

اگر از شعارگرایی خارج شویم و در بحران‌ها به خود متکی باشیم، می‌توانیم انقلاب را به سلامت تحویل نسل‌های بعدی بدهیم. لذا یک انقلابی خوب برای این‌که به اصل انقلاب پایبند باشد، باید شعار «ما می‌توانیم» را معتقدانه دنبال کند و بعید می‌دانم کشوری با توجه به چنین شعاری در فرازونشیب‌ها کم بیاورد.

کسانی که انقلاب را کلید زدند، برایشان مشخص بود کاری که می‌خواهند بکنند به نتیجه می‌رسد، لذا نسل فعلی با نگاه به عقبه خود باید با اتکا به خدا و سپس اعتماد به خود قدم‌های بزرگی را برای اهداف مترقی انقلاب در جهت پیشرفت کشور که اولین آن خوداتکایی است، بردارد.

یک انقلابی مصمم هیچ‌گاه به فکر کمک از بیرون نمی‌ماند و با توجه به داشته‌های خود و منابع داخلی سعی در گسترش و حفظ منابع کشور دارد، بر این اساس توسعه صادرات و توجه به تولیدات داخلی را محور اصلی کار خود قرار می‌دهد و با فکر به برادران، خواهران و هم‌نوعانش در داخل کشور، خرید تولیدات و محصولات ایرانی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

لذا در دوران فعلی اگر انقلابی هستیم، باید از درون شروع کنیم و اجناس خارجی نخریم؛ حتی اگر از مبادی مجاز وارد کشورشده باشد، آنگاه می‌توانیم برای ایجاد اشتغال هموطنان خود قدم برداریم و جوانان بیکار کشور را حمایت کنیم.

فردین فرمند - عضو کمیسیون انرژی مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها