در فرودگاه دالاس آمریکا اتفاق افتاد

بازداشت نخست وزیر سابق نروژ به دلیل سفر به ایران!

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از تصمیم های اخیر دونالد ترامپ، وی را فردی خیالباف معرفی کرد که برای فرار از یک موضوع، موضوعی جدید را پیش می کشد.
کد خبر: ۹۹۷۵۸۰
نانسی پلوسی:ترامپ خیالباف و متوهم است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از تصمیم های اخیر دونالد ترامپ، وی را فردی خیالباف معرفی کرد که برای فرار از یک موضوع، موضوعی جدید را پیش می کشد.

پلوسی گفت: واکنش خشم آلود عمومی در قبال اقدام خطرناک رئیس جمهور (دونالد ترامپ) در ممنوعیت (ورود مسلمانان) در طول آخر هفته بسیار گسترده بود. رئیس جمهور نیز بسیار مشتاق بود تا توجهات را از این موضوع دور کند. توجه دارید که هر گاه موضوعی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، وی موضوع را عوض می کند. وی فردی متوهم است و اگر نمی دانستید، اکنون شاهد این مساله هستید که وقتی موضوعی داغ می شود، وی از آن روی گردان می شود.

وی ادامه داد با حضور گسترده مردم در فرودگاه ها که فکر می کنم وی (ترامپ) را غافلگیر کرد، تصمیم گرفت تا به جای روز پنجشنبه، روز سه شنبه قاضی دادگاه عالی را معرفی کند.

پلوسی اضافه کرد: لینکلن معتقد بود احساسات عمومی همه چیز است و هر چه جامعه بیش از پیش نشان بدهد که از مسائل آگاه است، بیشتر ما را به پاسخگویی وامی دارند. دمکرات ها و جمهوری خواهان نیز همینطور هستند. اینجا دیگر مسائل سیاسی مطرح نیستند، موضوع آمریکا مطرح است. موضوع وظیفه مهین پرستی مطرح است، اینکه اطلاع داشته باشیم و افرادی را که تصمیم گیری های آنان روز زندگی مردم تاثیر می گذارد، به پاسخگویی وا داریم. برای همین هم من نه از مراسم تحلیف بلکه از راهپیمایی زنان روحیه گرفته ام.

رهبر اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان درباره برخی خبرها درباره کاهش تحریم های روسیه از سوی دولت ترامپ گفت کسی نباید تردیدی در اینکه موضوع تحریم ها چیست، به خود راه بدهد. برخی گفته اند اگر روسیه زرادخانه اتمی خود را بیش از ما کاهش بدهد، ما نیز تحریم ها علیه این کشور را برمی داریم. تحریم ها اصلا ارتباطی به مساله هسته ای ندارد بلکه موضوع، تجاوز نظامی روسیه است. از این رو این موضوع برای من جای نگرانی است ولی همانطور که پیشتر نیز گفته ام، برای من آنچه نگران کننده است، رابطه ای است که روسها با ترامپ دارند که باعث شده است به ناگاه، به فکر برداشتن تحریم ها بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها