رئیس قوه قضائیه در مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره):

برخورد با مفسدان افتصادی با قدرت ادامه می یابد

آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بی بدیل است که با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) ۳۸ سال پیش پدید آمد.
کد خبر: ۹۹۷۱۹۲
برخورد با مفسدان افتصادی با قدرت ادامه می یابد


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز (چهارشنبه) در جریان تجدید بیعت مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در مضجع مطهر آن حضرت که به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بی بدیل است که با رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) ۳۸ سال پیش پدید آمد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه شاخصه مهم این نظام مردمسالاری و اسلامیت نظام است، تصریح کرد: در چارچوب این نظام که منادی انقلاب و بشریت است برای قوه قضاییه وظایف خطیری ترسیم شده که از جمله آن گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، رسیدگی به دعاوی مظلومان و تعقیب مجرمین است، لذا قوه قضائیه برحسب آنچه که در قانون آمده و آنچه که امام خمینی (ره) تعریف کردند در زمینه احقاق حقوق، تعقیب مجرمین، برخورد با مفسدین، پیشگیری از جرم در چارچوب قانون اساسی وظایف مهمی برعهده دارد.

آیت الله آملی لاریجانی یادآور شد: ما در این روز عزیز و در جمع مسئولان عالی قضایی با امام راحل و آرمان‌های ایشان تجدید میثاق می کنیم و می‌دانیم رسیدن به قله نهایی نیاز به تلاش بیشتر و ایثار همه مسئولان است و البته مسئولان قوه قضاییه آنچه در توان دارند به میان آورده‌اند و به میان خواهند آورد.

وی بیان داشت: ما مسئولان قوه قضائیه آنچه که در توان داریم برای پیشبرد این اهداف به کار می‌گیریم و مخصوصا در برخورد با مفسدان افتصادی،تامین آزادی‌های مشروع ، احیای حقوق عامه، گسترش عدالت، رسیدگی متقن به دعاوی و تظلم خواهی، احیای حقوق عامه، رسیدگی سریع و عاجل و تظلم خواهی و امنیت اقتصادی در تلاش هستیم.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: طبیعتا محدودیت‌هایی در قوه قضائیه داریم و تلاش مسئولان این است که در همین چارچوب و در حد مقدورات بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه در طول سال‌های گذشته مسیر پرتلاطمی داشته و امروز مفتخریم که در چارچوب قوانین عمل می‌کنیم و این میزان حجم پرونده‌ها با تلاش مسئولان انجام می‌شود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر حرکت در جهت رضایتمندی مردم افزود: ما با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدیدمیثاق می‌کنیم که بتوانیم رضایت مردم و اهداف انقلاب را براورده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارشادات مقام معظم رهبری و حمایت‌های ایشان در این مسیر همواره کارساز بوده است و از ایشان تشکر می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
۰
۰
مردم منتظر اجرای عدالت هستند.!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها