شاید در روزهای آینده دونالد ترامپ مجبور شود از برخی مواضع خود در رابطه با ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به خاک آمریکا در برخی از زمینه های خاص کوتاه بیاید.
کد خبر: ۹۹۶۶۴۸
ترامپ در برابر ورزش کوتاه آمد؟ / بیانیه کمیته المپیک آمریکا: مانعی برای ورود ورزشکاران نیست

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس تصمیم عجیب و بحث برانگیز دونالدو ترامپ اتباع هفت کشور ایران، عراق ، سوریه، یمن، سودان، سومالی و لیبی اجازه ورود به خاک آمریکا را ندارند.

اما کمیته ملی المپیک آمریکا امروز در بیانیه ای مهم خبر از حل مشکل ورزشکاران این هفت کشور برای ورود به آمریکا جهت حضور در رقابت های مختلف خبر داد. بر اساس این بیانیه دولت آمریکا با کمیته ملی المپیک این کشور جهت حل مشکل ورزشکاران این هفت کشور همکاری لازم را خواهد داشت.

در بیانیه کمیته المپیک آمریکا آمده است: مانند کشور آمریکا، اساس ما هم با وجود تنوع برپایه اتحاد تشکیل شده است. به عنوان ناظر جنبش المپیک در آمریکا ما ارزش‌های همه را می‌پذیریم.

در بخش دیگری از این بیانیه نوشته شده است: ما همچنین از وظیفه سنگین دولت برای برقراری امنیت آگاهیم. با اذعان به قدرت بین‌المللی، ورزش همه مردم دنیا را برای برقراری صلح و دوستی گرد هم می‌آورد. دولت آمریکا نیز به ما اعلام کرده که آنها با ما برای ورود ورزشکاران به داخل خاک آمریکا و حضور در رقابت‌های بین‌المللی همکاری خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها